تاریخ انتشار: 1397/06/22 19:06
کد خبر: 130512

رابطه جذاب ابراهیمی و کی‌روش؛ فرمانده تیم ملی!

در فاصله کمتر از 2 ماه مانده به آغاز جام جهانی هیچ کس فکر نمی‌کرد کی‌روش فرمانده میانه میدان را از دل لیگ برتر انتخاب کند.
رابطه جذاب ابراهیمی و کی‌روش؛ فرمانده تیم ملی!

 امید ابراهیمی یکی از معدود انتخاب‌های لیگ برتری کی‌روش بود که با توجه به اعتقاد سرمربی پرتغالی به لژیونرها از دید کارشناسان شانس کمی برای حضور در ترکیب اصلی داشت. تا پیش از بازی دوستانه مقابل ترکیه این پیش‌بینی کاملا درست بود اما درخشش 30 دقیقه‌ای امید در بازی دوستانه مقابل ترکیه همه چیز را تغییر داد.

در آن بازی امید ابراهیمی در دقیقه 68 به جای مسعود شجاعی وارد زمین شد و در همان دقایق کم توانست با درخشش در میانه میدان جریان بازی را به سود ایران تغییر دهد. درخشش در 30 دقیقه پایانی بازی با ترکیه باعث شد تا کی‌روش در آخرین بازی تدارکاتی ایران قبل از جام جهانی این هافبک جنگنده را بیشتر محک بزند. 

این بار امید در بازی مقابل لتونی در ترکیب اصلی قرار گرفت و باز هم دستورات تاکتیکی کی‌روش را مو به مو انجام داد تا در نهایت به آنچه که خواست رسید و در هر 3 بازی ایران در جام جهانی روسیه در ترکیب اصلی قرار گرفت. امید در جام جهانی هم جواب اعتماد کی‌روش را داد و حالا به یکی از ستارگان غیرقابل جانشین تیم کی‌روش تبدیل شده است. اگرچه هواداران استقلال شاید بابت جدایی امید ابراهیمی بعد از جام جهانی از تیم و رفتن به لیگ ستارگان قطر دلخور باشند اما فرمانده آبی‌ها در تیم ملی جایگاه ثابتی به دست آورده که استقلالی‌ها می‌توانند به آن افتخار کنند.

 او با قدرت بدنی بالا و توانایی نگه داشتن بازی در میانه زمین توانایی‌هایش را به کی‌روش اثبات کرده و بعد از جام جهانی در بازی با ازبکستان نیز در ترکیب ثابت به میدان رفت. حالا با این شرایط به نظر می‌رسد کی‌روش برای جام ملت‌های آسیا نیز روی ابراهیمی حساب ویژه‌ای باز کرده و اگر او در فوتبال قطر فرم ایده‌آل خود را حفظ کند، به احتمال فراوان یکی از 23 بازیکنی خواهد بود که کی‌روش او را به امارات می‌برد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ljpd7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ستاره استقلالی جایگاهش را دوباره به دست آورد