تاریخ انتشار: 1397/06/22 21:39
کد خبر: 130489

پنالتی شاگردان دایی را از شکست نجات داد + تصاویر

گلزنی آرش رضاوند در لحظات پایانی وقت‌های تلف شده موجب صعود نارنجی پوشان در جام حذفی شد.

در ادامه مسابقات مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال تیم‌های سایپا و سردار بوکان از ساعت ۱۸:۴۰ امروز در ورزشگاه پاس قوامین مقابل هم قرار گرفتند.

سایپا بازی را با ترکیب حامد فلاح‌زاده، ساموئل سارفو، محمدامین حاج‌محمدی، عبدالله ناصری، امید خالدی، رضا اسدی، مهرداد کفشگری، علی دشتی، معین عباسیان، آرش رضاوند و آرمان رمضانی آغاز کرد و سردار بوکان نیز با ترکیب امیر پارسازاد، توحید قوجایی، ایمان شیرازی، حبیب افرا، فریور محبی، محمد چهارمحالی، مصطفی کریمی، ناصر عبدی، شهریار شیروند، علی صبوری و موسی شهبازی به مصاف نارنجی پوشان رفت.

 

جدال شاگردان علی دایی و پیروز قربانی در نیمه اول گلی به همراه نداشت ولی در دقیقه ۲۳ پنالتی معین عباسیان به مرکز دروازه سردار بوکان را پارسازاد مهار کرد.

شاگردان قربانی مثل سایپا در این دیدار صاحب ضربه پنالتی شدند که علی صبوری توانست آن را تبدیل به گل کند و در دقیقه ۶۰ سردار بوکان را پیش بیاندازد تا هواداران کرد این تیم سر و صدای زیادی در ورزشگاه پاس قوامین برپا کنند.

برتری بوکانی‌ها خیلی ادامه پیدا نکرد و سایپا در ادامه حملات خود بالاخره در دقیقه ۶۷ توانست قفل دروازه حریف را باز کند و توسط آرمان رمضانی، مهاجم بلندقامت خود به گل برسد.

در ادامه مسابقه تلاش دو تیم برای زدن گل دوم حاصلی به همراه نداشت تا با پایان ۹۰ دقیقه، بازی به وقت‌های اضافه کشیده شود.

سردار بوکان با استقامت و نمایش خود به دنبال کشیدن بازی به ضربات پنالتی بود تا شگفتی خود را تکمیل کند ولی حملان پُر دامنه سایپا در ثانیه‌های پایانی ثمربخش شد و آنها به دومین ضربه پنالتی خود در این دیدار رسیدند که برخلاف نیمه اول آن را تبدیل به گل کردند.

آرش رضاوند، هافبک هجومی سایپا در دقیقه ۱۲۰ پنالتی‌ای که محمدرضا سلیمانی گرفته بود را تبدیل به گل کرد تا شاگردان علی دایی به سختی تیم دسته دومی سردار بوکان را شکست دهند و به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی صعود کنند.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qpona

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دایی: بین من و پرسپولیس مشکل ایجاد می‌کنند