تاریخ انتشار: 1397/06/23 17:26
کد خبر: 130411

ستاره ای که معنای واقعی پرسپولیسی بودن را به همه نشان داد!

کاپیتان سابق پرسپولیس درباره بخشش مطالبات‌اش از این باشگاه توضیحاتی ارائه داد.
ستاره ای که معنای واقعی پرسپولیسی بودن را به همه نشان داد!

در روزهایی که طلبکاران پرسپولیس به دلیل تهدید جدی AFC به پول‌شان رسیدند و باشگاه پرسپولیس از سر ناچاری با آنها تعامل کرد، یک اتفاق دیگر هم از پیش چشم هواداران این تیم گذشت و آن، بازیکنانی بودند که  تعصب را معنی کرده و از طلب چند صد میلیونی‌شان گذشتند؛ آن هم در شرایط بد اقتصادی که مملکت ما را فرا گرفته است.

محسن بنگر، مدافع این فصل پارس جنوبی یکی از این بازیکنان سابق پرسپولیس بود؛ او از خیر طلب ۱۸۰ میلیون تومانی‌اش گذشت تا نشان دهد هنوز هم به هواداران و باشگاه پرسپولیس تعصب دارد؛ با محسن بنگر مدافع سرحال و گلزن این روزهای پارس جنوبی صحبت کردیم که در ادامه می‌خوانید:

* آقای گل بازی‌های دوستانه شده‌اید؛ به نظر می‌رسد دود از کنده بلند می‌شود؟

(خنده) خدا روشکر شرایط خوب است و در حال تمرین کردن با پارس جنوبی هستم تا برای بازی با پیکان در جام حذفی آماده شوم. وقتی سالم زندگی کنی سن و سال دیگر مهم نیست.

* پارس جم نسبت به فصل گذشته نتایج خوبی کسب نکرده؟

به دلیل نتایج فصل گذشته توقعات از ما بالا رفته است اما امسال هم ناامید نیستیم و برای حضور در بالای جدول می‌جنگیم.

* فصل گذشته در نفت ۵ گل زده داشتید امسال برای پارس جنوبی هم می‌خواهید گلزنی کنید؟

وظیفه من گلزنی نیست اما اگر خدا لطف کند و شرایط به وجود بیاید برای شادی دل هواداران پارس جنوبی گل هم می‌زنم. هنوز خیلی بازی باقی مانده و باید دید چه می‌شود.

* این روزها درباره سن و سال بازیکنانی چون سیدجلال، منتظری و خودت بحث زیاد است که باید جای‌تان را به جوان‌ها بدهید؟

همان طور که بازی‌های لیگ را می‌بینید، سیدجلال و منتظری نشان دادند که فوتبال به سن نیست؛ خود من هم جدا از فصل گذشته که برای نفت بد کار نکردم امسال هم مقابل سپاهان فکر می‌کنم عملکرد بدی نداشتم؛ وقتی امثال من خوب بازی کنند دیگر حرف بقیه برای من مهم نیست چون نشان می‌دهیم که فوتبال به سن نیست. وقتی به لحاظ جسمی و ذهنی آماده باشید راحت هم بازی می‌کنید؛ یک عده فکر می‌کنند چون سن ما بالاست جای کسی دیگر را تنگ کرده‌ایم؛ بازیکن جوان اگر عرضه دارد درست زندگی کند و خوب کار کند تا بتواند جای ما را بگیرد.

* در تیم ملی هم سیدجلال را کنار گذاشتند و به نظر می‌رسد کی‌روش به دنبال جوانگرایی است؟

درخصوص بازیکنان تیم ملی، سرمربی تیم ملی تصمیم می‌گیرد. به نظر من شرایط تیم ملی الان خوب است و همین تیم برای جام جهانی بعدی هم می‌تواند به میدان برود. مهم موفقیت تیم ملی است که همه باید به آن کمک کنند.

* همه پرسپولیسی‌های طلبکار از باشگاه طی چند روز اخیر طلب‌های خود را از پرسپولیس گرفتند اما خبری از تو نشد. مگر از باشگاه پرسپولیس طلب نداشتید؟

از بچگی پرسپولیسی بودم و یک روز هم به باشگاه رفتم و طلبم را بخشیدم؛ هرچه فکر کردم ، دیدم درست نیست از باشگاهی که عاشقش هستم شکایت کنم؛ من همیشه خودم را بدهکار پرسپولیس می‌دانم؛ نزد آقای دیناروند رفتم و به ایشان گفتم طلبم را می‌بخشم، آن هم نه به خاطر کسانی که شادشان کردم، به خاطر آنهایی که شاید به خاطر من حرص خوردند؛ این طلب ۱۸۰ میلیون تومانی را به خاطر هوادارانی که حرص‌شان دادم، بخشیدم. امیدوارم هواداران پرسپولیس مرا حلال کنند. تنها بحثی که با باشگاه داشتم، بحث مالیاتم بود که قرار شد اقدام کنند.

* اما خیلی‌ها از طلب شان نگذشتند. با این شرایط بد اقتصادی عجیب بود که قید این پول را بزنید؟

پرسپولیسی‌ها به خوبی مرا می‌شناسند؛ نه اهل تملق هستم و نه دنبال کسب محبوبیت؛ من ظاهر و باطنم یکی است؛ جز مالیاتم همانطور که گفتم خودم را بدهکار کسانی می‌دانم که در طول بازی‌ام در پرسپولیس حرص‌شان دادم. آنهایی هم که شکایت کرده‌اند اختیار قرارداد خودشان را دارند و نمی‌توان از آنها ایراد گرفت که چرا گذشت نکردند.

* پرسپولیس امسال با برانکو می‌تواند در قهرمانی هت‌تریک کنند؟

پرسپولیس امسال با اینکه چند مهره کلیدی‌اش مانند مسلمان، احمدزاده و طارمی را از دست داده و افت کرده اما با همین بازیکنان هم مدعی قهرمانی است.

* این روزها بحث بازگشت رامین رضاییان به پرسپولیس مطرح است. تو با بازگشت او موافقی؟

تنها یک خواهش از هواداران دارم و آن، این است که بیخودی بر سر ماجرای بازگشت رامین به پرسپولیس سرو صدا به راه نیاندازند. من برانکو را به خوبی می‌شناسم و می‌دانم که او با هیاهو تصمیمش عوض نمی‌شود. اگر هم قرار است رامین به پرسپولیس برگردد باید به آرامی و در خفا رضایت برانکو را جلب کرد، نه با رسانه‌ها. برانکو خودش تصمیم‌اش را می‌گیرد و کسی هم نمی‌تواند نظر او را تغییر دهد.

* اوضاع و احوال پارس جنوبی از نظر مالی خوب نیست؟

شانس من است. هرجا می‌روم مشکل مالی هم وجود دارد. به ما چک داده‌اند و خدا را شکر بچه‌های خوبی داریم؛ با اینکه پولی نگرفته‌ان،د مصاحبه هم نمی‌کنند؛ با مدیریت آقای رضاییان مطمئن هستم که چک‌ها پاس می‌شود و حیف این تیم است که با این بضاعت اسیر مشکلات مالی شود؛ به آینده پارس جنوبی خوش‌بین هستم چون کادر فنی و مدیرعامل خوبی بالا سر این تیم است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kykya

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ستاره سابق پرسپولیس مقابل استقلالی ها به میدان می رود