تاریخ انتشار: 1397/06/23 22:56
کد خبر: 130378

سرجیو: مقابل یک گروه کامل و مستحکم بازی کردیم و بردیم

پائولو سرجیو از حریف تیمش در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی به عنوان گروهی کامل و مستحکم یاد کرد.
 سرجیو: مقابل یک گروه کامل و مستحکم بازی کردیم و بردیم

پائولو سرجیو پس از پیروزی تیمش مقابل تراکتورسازی در ضربات پنالتی اظهار داشت: بازی خیلی سختی بود، اما یک پیروزی بسیار بسیار عالی به دست آوردیم. مقابل تیمی بازی می‌کردیم که یک گروه کامل و مستحکم بود که حتی بازیکنان ملی‌پوشش روی نیمکت قرار داشتند. تراکتورسازی همچنین مربی بسیار بزرگ و باتجربه‌ای را در اختیار دارد که همه این‌ها ارزش پیروزی ما  مقابل این تیم را زیاد می‌کند.

وی افزود: ما بسیار خوب و باهوش بازی کردیم. می‌توانیم بهتر از این هم باشیم، ولی زمان‌هایی بود که ما کنترل بازی را از دست می‌دادیم. در کنار آن بازی احساسی شد و احساس کردم بچه‌ها از لحاظ روحی و روانی اُفت کرده‌اند. در نیمه دوم در زمان استراحت فریاد زدم و گفتم از خواب بیدار شوید. حالا خیلی خوشحالم. بچه‌ها مستحق این پیروزی بودند،‌ اما این فقط یک پیروزی بود و ما به بردهای بیشتر نیاز داریم.

«ما نباید بعد از دریافت گل تمرکزمان را از دست بدهیم»، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با بیان این جمله تصریح کرد: در پایان حرفم این صحبت را  می‌گویم، چون بازیکنان در رختکن این را به من گفته‌اند که در نیمه دوم هواداران‌مان به ما فحاشی کرده‌اند. من باید به هواداران‌مان بگویم امسال،‌ سال سختی در انتظار ماست. پولی که دیگران در اختیار دارند را ما در اختیار نداریم و بازیکنان زیادی هم از دست داده‌ایم. با این وضع دلار هم نمی‌توانیم بازیکنان بهتری بیاوریم.

سرجیو خاطر نشان کرد: کار بسیار سخت و جدی را انجام می‌دهیم. نگاه‌مان به بازیکنان جوانی است که در آینده می‌توانند به ما اضافه شوند و الان به کمک هواداران‌‌مان نیاز داریم. اگر قرار باشد این‌طور رفتار کنند سال سختی را خواهیم داشت. فکر نمی‌کنم هیچ‌کدام از هواداران دوست داشته باشند این تیم به دسته پایین‌تر سقوط کند. ما همه با هم یک تیم هستیم و کار تیمی انجام می‌دهیم. امیدوارم در بازی آینده هواداران به سمت ما بیایند و حمایت‌مان کنند.

وی  در مورد عملکرد محمد دریس، دروازه‌بان تیم صنعت نفت و اینکه آیا این بازیکن می‌تواند به بازیکن ثابت زردپوشان خوزستانی تبدیل شود یا خیر،‌گفت: هر بازیکنی که در جمع ماست می‌تواند بازیکن ثابتی شود. این بازیکن این شانس را مقابل سپیدرود به دست آورد که بازی کند. دریس بازیکن جوانی است که ما به او بازی دادیم و باید آرام آرام جلو برود و پاهایش روی زمین باشد و غرور او را نگیرد.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان درباره عملکرد بازیکنانش و اینکه تیمش نیاز به این پیروزی روحیه‌بخش داشته است،‌ گفت: برد مثل یک ویتامین برای تیم است، اما هنوز هیچ چیز مشخص نیست. ما پنج مساوی در لیگ برتر داریم و نیازمند پیروزی هستیم. برد مقابل تراکتورسازی انرژی مضاعفی برای تیم ما بود. در مورد بازیکنان هم ما به همه اعتماد داریم. قبلاً به من گفتید چرا به بازیکنان جوان بازی ندادید،‌ باز هم می‌گویم نمی‌شود در تمام بازی‌ها از بازیکنان جوان استفاده کرد، اما ما به همه آنها اعتقاد داریم و این گروهی است که ما داریم و نیاز به حمایت همه داریم تا بازیکنان جوان‌مان رشد کنند و به اهداف‌مان در لیگ برتر برسیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bq9p9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرمربی صنعت نفت: هنوز بازیکنان آزاد را زیر نظر دارم/ پلاتینی با ما هماهنگ نشد و رفت