تاریخ انتشار: 1397/06/25 14:55
کد خبر: 130160

صحبت های مطمئن و چهره نگران سرمربی الدحیل + عکس

سرمربی تیم الدحیل قطر با اعتماد به نفس بالایی به سوالات خبرنگاران در نشست خبری پاسخ داد.

تیم های فوتبال پرسپولیس ایران و الدحیل قطر فردا شب در بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر می روند.

نشست خبری پیش از این بازی امروز صبح برگزار شد و مربیان دو تیم با حضور در آن، به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند. نبیل معلول سرمربی تونسی الدحیل در نشست امروز چهره خاصی از خود نشان داد و با عکس العمل هایی جالب پاسخگوی اهالی رسانه شد.

او در اکثر دقایق کنفرانس با اعتماد به نفس بالایی صحبت کرد و از اتحاد تیمش برای کسب دهمین پیروزی متوالی در آسیا و تثبیت صعود در تهران سخن گفت. معلول که البته اطلاعات خیلی به روزی در خصوص غایبان پرسپولیس در بازی فردا نداشت، بسیار با امید درباره شاگردانش و آمادگی آنها حرف زد و تصویر یک تیم کاملا آماده را با صحبت هایش در ذهن ها آورد.

او درباره شرایط ورزشگاه و فشار روحی روانی بازی فردا شب هم تقریبا مطمئن صحبت کرد. معلول حضور هواداران سرخپوش و پر شدن ورزشگاه آزادی را نیز چندان به سود پرسپولیس نمی داند چرا که تیمش برای بازی در چنین فضایی آماده است.

این مربی تاکید می کرد که برای باخت به تهران نیامده و تیم او می جنگد تا ضمن کسب یک برد دیگر، به مرحله بعد برسد. البته این سرمربی سابق تیم ملی تونس که از فشارهای موجود در تیم های عربی در صورت حذف از تورنمنت های مهم باخبر است، قطعا این نگرانی را دارد که در جو استادیوم آزادی عنان کار از دست شاگردانش خارج شود و تیمش نتیجه را به قهرمان ایران واگذار کند؛ به ویژه با مرور پیروزی شکننده ای که الدحیل در خانه به دست آورده، این نگرانی بیشتر نیز خواهد شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ljjg8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 کاروان حریف قطری پرسپولیس به تهران رسید + عکس