تاریخ انتشار: 1397/06/25 15:03
کد خبر: 130159

خط دفاعی استقلال این بار اعاده حیثیت می کند!

بازیکنان خط دفاعی استقلال که در دیدار رفت روز سختی را سپری کردند امیدوارند تا خاطره این دیدار را فراموش کنند.

خط دفاعی تیم شفر در دیدار رفت با السد یکی از بدترین روزهای خود را داشت و یکی از سنگین ترین شکست های تاریخ استقلال در دیدارهای خانگی آسیا را تحمل کرد.

اشتباهات پرتعداد و نا هماهنگی این بازیکنان در کنار عدم آمادگی عناصر دفاعی استقلال باعث شد تا مهاجمان و هافبک های تیم السد به تمامی خواسته های خود در دیدار رفت برسند و استقلال را در خانه با 3 گل شکست دهند. 3 گلی که تقریبا اشتباه عناصر دفاعی در دو گل اول قطعی و در گل سوم نیز مشهود بود.

شفر حالا برای بازی برگشت مدافعان با انگیزه ای را در اختیار دارد؛ منتظری بعد از حضور در اردوی تیم ملی امیدوار است تا بتواند در دوحه یکی از نمایش های خوب خود را ثبت کند و شفر البته برای انتخاب زوج او گزینه های زیادی دارد. روزبه چشمی گزینه اصلی حضور در مرکز خط دفاعی است و البته نباید فراموش کرد که سرمربی استقلال دانشگر با انگیزه که انرژی فراوانی برای فرار از انتقادات دارد را نیز در اختیار دارد و البته آرمین سهرابیان حالا ملی پوش شده نیز یکی دیگر از گزینه های شفر خواهد بود.

در سمت راست خط دفاعی وریا غفوری هر چند یکی از کم فروغ ترین روزهای خود را برابر السد سپری کرد اما بازگشت دوباره به اردوی تیم ملی، این بازیکن را دوباره احیا کرده تا این بار بتواند در کورس های پرتعداد با ستاره های السد رقابت کند.

میلاد زکی پور و آرمین سهرابیان نیز در سمت چپ خط دفاعی می توانند به میدان بروند. سهرابیان برای جبران بازی ضعیف خود در دیدار رفت و زکی پور برای جلب نظر شفر به زمین خواهند رفت تا نشان دهند همچنان می توانند گزینه های قابل اعتماد سرمربی آبی ها باشند.

مدافعان استقلال در این دیدار با ثبت یک کلین شیت و نمایش بدون اشتباه می توانند از آزمون اعاده حیثیت سر بلند بیرون بیایند و نشان دهند شفر برای ادامه فصل می تواند باز هم روی آنها حساب باز کند و البته خاطره بد تقابل در ورزشگاه آزادی را فراموش کنند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kyydx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ستاره استقلال بازهم شفر را به چالش کشید