تاریخ انتشار: 1397/06/25 20:05
کد خبر: 130116

شفر: برای هوادارانمان می‌جنگیم/ هرگز نباید پا پس بکشیم

وینفرد شفر در کنفرانس خبری قبل از بازی با تیم السد قطر حضور یافت.
شفر: برای هوادارانمان می‌جنگیم/ هرگز نباید پا پس بکشیم

 وینفرد شفر در نشست خبری قبل از این دیدار که شامگاه یکشنبه در دوحه برگزار شد گفت: ما با تمام توان برای هواداران میلیونی استقلال خواهیم جنگید.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در آستانه دیدار برگشت تیمش برابر السد قطر در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: ما باید بجنگیم و برای هواداران میلیونی استقلال خواهیم جنگید ، همه تیم با تمام وجود خواهد جنگید.

سرمربی تیم فوتبال  استقلال با اشاره به نتیجه ای که در دیدار رفت دو تیم رقم خورد و اینکه آیا تیمش می تواند در بازی برگشت این نتیجه را جبران کند گفت: باید به شانسمان ایمان داشته باشیم.

وینفرد شفر خاطرنشان کرد: نام بازیکنان مهم نیست، تمام بازیکنان باید با قلب خود بازی کنند ، یکی برای همه و همه برای یکی. السد تیم خوبی است ولی ما هم تیم خوبی داریم و باید بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذاریم.

سرمربی آلمانی آبی پوشان تهرانی در مورد شانس این تیم برای رسیدن به پیروزی در دیدار روز دوشنبه و صعود به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا گفت: ذهنیت من این است که هرگز نباید پا پس بکشیم.

تیم فوتبال استقلال تهران که در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی ۳ بر یک مغلوب السد قطر شده است، ساعت ۲۰:۳۰ روز دوشنبه در دوحه به مصاف این تیم خواهد رفت تا برگزار کننده دیدار برگشت باشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ppp7a

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


علت امیدواری شفر به تغییر نتیجه در این عکس کاملا پیداست