تاریخ انتشار: 1397/06/27 00:22
کد خبر: 129912

میناوند: رویایی ترین بازی پرسپولیس را دیدیم/ آقای کی روش چشمانت را باز کن!

مهرداد میناوند می گوید چند بازیکن از پرسپولیس باید در تیم ملی حضور داشته باشند.
 میناوند: رویایی ترین بازی پرسپولیس را دیدیم/ آقای کی روش چشمانت را باز کن!

دو شنبه شب، شبی ویژه برای مجموعه باشگاه پرسپولیس بود؛ از بازیکنانی که در زمین حماسه ساختند تا هوادارانی که روی سکو بودند و البته پیشکسوتانی که به این تیم افتخار کردند. یکی از آن ها مهرداد میناوند بود که از پیروزی پرسپولیس بسیار خوشحال به نظر می رسد.

مهرداد میناوند در ابتدای گفتگو با خبرنگار "ورزش سه" درباره بازی گفت: پرسپولیس همیشه کارهای بزرگ رو خوب انجام می‌دهد. پرسپولیس هم خوب شروع کرد و هم خوب تمام کرد. گلی که خوردیم روی اتفاق بود. پرسپولیس در همه شرایط به خوبی پرس میکرد و همه توپهای سوم چه در حمله و چه دفاع برای ما بود.

میناوند ادامه داد: این رویایی ترین نتیجه پرسپولیس بود. هر چند مقابل آلیمای قزاقستان هم بازگشت خوبی داشتیم ولی این بازی در شرایط خاص و بی بضاعت پرسپولیس بود و حریف هم مدعی قهرمانی آسیا بود. به نظر من باید بازیکنان پرسپولیس را جواهر بگیریم.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره خالی ماندن برخی سکوها و حسرت هوادارانی که به ورزشگاه نیامدند، اظهار داشت: من ایمان دارم تعداد زیادی از تماشاچیان پشت اتوبان ماندند و این از دلایل پر نشدن تعدادی از سکوها بود. اتفاقی که برای خودم در بازی قبلی  افتاد و حتی میخواستم برگردم. امیدوارم تدبیری اندیشیده شود و بتوانیم از امتیاز میزبانی استفاده ببریم.

کسانی که نتوانستند بیایند حتما حسرت میخورند و خود من هم با وجود پیگیری ها نتوانستم بلیط بازی را تهیه کنم. بازی قبلی در اتوبان تمام خروجی ها و ورودی ها به ورزشگاه را بسته بودند و شاید واقعا نمی خواهند استقبال شود! ولی الان جایی برای گله نیست واقعا ممنونم که با وجود امکانات و بازیکنان الدوحیل غرور را به یک ملت برگرداندند واقعا باید قدردان بود.

وی در پاسخ به سوالی راجع به مقایسه این بازی با دربی ایمون زاید و قهرمانی لیگ هفتم پرسپولیس گفت: هر کدام از پیروزی های حماسی جای خود را دارد ولی این فرق این بازی حماسی در این بود که این بار در اسیا اتفاق افتاد. وگرنه بازی دربی ایمون زاید یا شش تایی ها که کاملا ماندگار هستند.

میناوند سپس درخصوص درخشش سیدجلال حسینی و عدم دعوت او به تیم ملی هم توضیح داد: فقط میتوانم بگویم اقای کیروش چشمانت را باز کن. تک تک بازیکنان از سید جلال و انصاری تا شجاع خلیل زاده و کامیابی حق دارند به تیم ملی دعوت شوند. این همه لجبازی تا به کی؟ امیدوارم با این افزایش قیمت دلار دستمزد این آقای دیکتاتور را ندهند چون لجبازی ایشان به ضرر تیم ملی است و سرانجام کی روش از ایران برود.

مدافع چپ سابق پرسپولیس و تیم ملی با تمجید از کادرفنی تیم پرسپولیس گفت: تغییرات زیادی روی تک تک بازیکنان میبینیم، آن ها خیلی پیشرفت کرده اند. علیپور به یک فوروارد شش دانگ تبدیل شده و بنظرم با تمرینات برانکو این پیشرفت حاصل شده است. جنگندگی و سماجت تا لحظه اخر مهم ترین و بهترین ویژگی بازیکنان پرسپولیس بود.

وی در ادامه با انتقاد از وضعیت داوری یادآور شد: امروز داوری خیلی به سود الدحیل بود و اینکه با وجود میزبانی ما و حضور تماشاچیان این اتفاق افتاد باید توسط مدیران باشگاه پرسپولیس و فدراسیون پیگیری شود و من این درخواست را از آن ها دارم. چون ممکن است در بازی با السد هم با این مشکلات روبرو شویم.

میناوند نقطه کلیدی این بازی را صحبت های بین دو نیمه برانکو دانست و گفت: خیلی دوست دارم بدانم و حتما از برانکو میپرسم که بین دو نیمه به بازیکنان چه گفت که دقیقا مانند بارسا میجنگد و حفظ توپ میکند تا به گل برسد. همه بازیکنان پرسپولیس به همراه همه تماشاچیان بهترین بازیکنان پرسپولیس بودند.

پیشکسوت سرخ ها درباره بازی با السد هم اظهار داشت: در بازی با السد با توجه به غیبت سه بازیکن کار بسیار سخت است و باید تدابیری اندیشیده شود تا بتوانیم موفق شویم. بزرگترین نگرانی من از همین الان بازی با السد با این بضاعت کم است. البته از نظر من همین الان پرسپولیس برای من قهرمان آسیا است و لایق کاپ قهرمانی.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ljjn7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


میناوند:برانکو آنقدر پخته و با تجربه است که تن به حواشی ندهد!

شاهرودی: بازیکنان پرسپولیس تشنه گلزنی هستند/ قهرمانی آسیا دور از دسترس نیست
درباره اختلاف میناوند، منصوریان و رحمتی صحبت نمی‌کنم