تاریخ انتشار: 1397/06/27 09:26
کد خبر: 129886

جزئیاتی جدید از ماجرای رفتن جان توشاک لو رفت/پای سازمان لیگ گیر است!

مالک باشگاه تراکتورسازی تبریز ضمن تکذیب مذاکره با کارلوس کی‌روش برای حضور در تراکتورسازی تبریز گفت: توشاک را اخراج نکردیم بلکه استعفا داده‌ است.
جزئیاتی جدید از ماجرای رفتن جان توشاک لو رفت/پای سازمان لیگ گیر است!

محمدرضا زنوزی در خصوص جدایی جان توشاک از باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت: واقعیت اینگونه نیست که می گویند. برخی دارند هواداران را تحریک می کنند. قضیه اینگونه که عنوان می کنند نیست.

مالک باشگاه تراکتورسازی تبریز در خصوص درگیری لفظی اشکان دژاگه و جان توشاک تصریح کرد: دژاگه چنین بازیکنی نیست. همه اشکان را می شناسند که چقدر او متشخص و مودب است. من از معرفتی که دژاگه دارد شگفت زده شدم. من با او که صحبت کردم به او گفته است چرا من را تعویض کردی؟

وی افزود: سرمربی تیم در مصاحبه پس از بازی نیز عنوان کرد چیز مهمی نبود. توشاک به موضوع دیگری اعتراض داشت. توشاک هم دیگر باز نمی گردد. ایشان به استانبول رفت و دیگر هم بر نمی گردد. او اعتراض شدیدی نسبت به برنامه ریزی سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال داشت. توشاک به آنها شدیدا معترض بود.

زنوزی درباره اعتراض توشاک به این برنامه ریزی ها گفت: ما می خواستیم با توجه به اینکه در اردوی اخیر تیم ملی، سه بازیکن داشتیم بازی مان به تعویق بیفتد. او چندین بار با من و مدیرعامل باشگاه صحبت کرد تا این اتفاق بیفتد. نامه نگاری هم کردیم اما قبول نکردمد. اعتراض توشاک هم منطقی بود. در چندهفته اخیر سلسله اتفاقاتی افتاد که او را دلزده کرد.

مالک باشگاه تراکتورسازی در ادامه صحبت های خود درباره دلال جدایی توشاک  از جمع این باشگاه تاکید کرد: او مربی بسیار بزرگی بوده و است. یکسری بازیکن خواستند و ما هم تامین کردیم. توشاک قول هم دادند که امسال سهمیه بگیریم. وقتی آمدند و مشکلاتی را دیدند برای او خیلی مسائل جای سوال داشت. او مدام می گفت چرا بین تیم ها فرق گذاشته می شود. توشاک استعفا داده است و او را اخراج نکردیم.

وی درباره رقم قرارداد سرمربی ولزی تراکتورسازی افزود: مبلغ قرارداد او ۶۰۰ هزار دلار بود که تقریبا ۳۰ درصد از آن را هم دریافت کرده بود. او مشکل مالی نداشت و وارد چنین مباحث مالی نمی شد. او حقش را می خواست اما نگاه مالی نداشت. از روز اولی که با او قرارداد مشروط بستیم اعلام کردیم قرارداد خیلی خوبی بستیم. می توانستیم در هر نیم فصل او را کنار بگذاریم. اما او خودش رفت. اگر هم قرار باشد به او پول بدهیم در مجموع می شود ۱۲۰ هزاردلار می دهند.  رقم قرارداد توشاک را با سایر مربیان مقایسه کنید. او استعفا داده است و مشخص است قوانین بین المللی در این باره چه می گوید.

زنوزی درباره شایعه مذاکره وی با کارلوس کی‌روش برای حضور در تراکتورسازی تصریح کرد: فعلا آقای تقوی امور فنی را بر عهده خواهد داشت تا هیات مدیره درباره جانشین آقای توشاک تصمیم گیری کند. من هم هیچ صحبتی با کی روش نداشته ام و تمام این صحبت ها شایعه است. هیات مدیره تصمیم می گیرد و من هم مشاوره می دهم. بالای نود درصد مربی تیم خارجی خواهد بود.

مالک باشگاه تراکتورسازی درباره بحث های به وجود آمده در خصوص مالکیت مشترک وی در این باشگاه و ماشین سازی تبریز نیز خاطرنشان کرد: من حاضر همین الان هر مشتری که ماشین سازی دارد پای میز مذاکره بنشیند و این باشگاه را واگذار کنم. اینقدر برایم حرف و حدیث درست کرده اند که دیگر خسته شده ام و حاضرم این تیم را واگذار کنم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nwwbv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جدایی توشاک پیامدی برای باشگاه تراکتورسازی ندارد!