تاریخ انتشار: 1397/06/27 20:02
کد خبر: 129814

سیدصالحی: برای ملی پوش شدن باید پول پرداخت کنید

مهدی سید صالحی در یک افشاگری بزرگ خود علیه برخی افراد در فوتبال ایران از ماجرا ها و پشت پرده های بسیاری سخن به میان آورد که در آینده بی شک او را در مسیر حواشی قرار خواهد داد.
سیدصالحی: برای ملی پوش شدن باید پول پرداخت کنید

 پیش از سید مهدی سید صالحی بسیاری افراد در ارتباط با رازهای فوتبال ایران کد های بسیار جالبی را داده بودند تا به عقیده خودشان در رو رشدن دست  آنها که تحت عنوان دلال می شناسیمشان نقش مهمی را ایفا کرده باشند، نقشی که هرگز  آنگونه که باید به ثمر ننشست، چرا که در این اتفاقات هرگز هیچ گونه ورود جمعی وجود نداشت و ندارد!

این بار سید مهدی سید صالحی مدعی شده است در دوران بازیگری اش در لیگ برتر ایران فقط به یک دلیل به تیم ملی دعوت نشده است! دلیلی که برای او و فوتبال ایران بسیار گران تمام خواهد شد! چرا که سید صالحی رسما مدعی شده است برای حضور در تیم ملی ایران از او رقم سنگینی درخواست شده است! مسئله ای که در گذشته فقط و فقط در ارتباط با مدارس فوتبال پایه ای از آن شنیده بودیم و هرگز هیچ صحبتی از آن در سطح کلان فوتبال و رده ملی به میان نیامده بود.

قطعا که این ماجرا برای فوتبال ایران چون یک لکه ننگ خواهد بود؛ چرا که اگر ادعاهای سید مهدی صالحی درست باشد آینده و سرنوشت تیم ملی ایران در گرو سود مالی برخی مربیان سودجو  و برخی مسئولین بوده است؛ سید صالحی البته در این باره بسیار راسخ است و بر ادعای خود بسیار پافشاری دارد و حاضر است حتی در مکانی رسمی با حضور برخی ناظرین اسامی آنها را افشا کند!

اما در دوران بازیگری سید صالحی چه افرادی به عنوان سرمربی در تیم ملی ایران فعالیت داشته اند؟! افشین قطبی - منصور ابراهیم زاده، علی دایی، کارلوس کی روش، امیر قلعه نوعی شاخص ترین مربیان تیم ملی بوده اند که در دوران بازیگری این مهاجم سرشناس در تیم ملی فعالیت داشته اند، آیا سرمربیان از بازیکنان درخواست پول کرده اند یا دستیاران و اعضای دیگر کادر فنی بوسیله لابی گری در روابط خود با مردان اول فنی کادر تیم ملی؟

این ماجرا قطعا می تواند با تکذیب و یا تائید دیگر هم دوره های سید صالحی وارد پروسه های تازه ای شود تا بالاخره نتیجه ای در ارتباط با آن حاصل شود و فوتبال کشور از شر افرادی فاسد خلاص شود! در اینجا انتظار می رود که افراد ناظر در راس فدراسیون فوتبال چنین ادعایی را بسیار جدی دنبال کنند و برآیندی از آن را حاصل کنند تا مشخص شود دقیقا این ماجرا مربوط به کدام دوره و کدام مربی تیم ملی است؟


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nwwav

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بخشش طلب 300 میلیونی سیدصالحی به پرسپولیس

حمله تند بازیکن سابق  سرخابی ها به ویسی و جلالی
بعد از خداحافظی از فوتبال صورت گرفت؛