تاریخ انتشار: 1397/06/28 08:35
کد خبر: 129767

زنوزی:فکر و ذکرمان دیدار با پدیده است/ با هیچ گزینه‌ای برای سرمربیگری تیم صحبت نکردیم

زنوزی:فکر و ذکرمان دیدار با پدیده است/ با  هیچ گزینه‌ای برای سرمربیگری تیم صحبت نکردیم

جان توشاک سرمربی سابق رئال مادرید که با سروصدای زیادی هدایت تراکتورسازان را برعهده گرفت چند روز پیش بعد از حذف تیمش از جام جذفی در یک اقدام عجیب شبانه تبریز را به مقصد ترکیه ترک کرد و زنوزی مالک باشگاه تراکتورسازی هم در برنامه نود اعلام کرد که این مربی ولزی استعفا کرده است و دیگر به تبریز برنمی گردد.

باشگاه تراکتورسازی هم امروز طی بیانیه‌ای به طور رسمی جدایی توشاک از این تیم تبریزی را تایید کرد و اکنون تراکتورسازان به دنبال جذب یک مربی خارجی هستند و نام‌های مختلفی از جمله اریکسون، استیماچ و تونی اولیویرا برای هدایت این تیم شنیده می‌شود.

مصطفی موسوی زنوزی مدیر روابط عمومی باشگاه تراکتورسازی درباره این مطلب در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: یکی از رسانه‌های ورزشی چند روز پیش خبر اخراج توشاک را داده بود، اما بعد از اینکه ما اعلام کردیم شب گذشته طی تفاهمی که با جان توشاک داشتیم با این مربی قطع همکاری کردیم این رسانه خبر خود را تصحیح کرد و استعفای توشاک را منتشر کرد.

برخی از رسانه‌ها کارشان دلالی است

او ادامه داد:متاسفانه برخی از رسانه‌ها کارشان دلالی است و مربی و بازیکن به تیم‌های مختلف رد و بدل می‌کنند، اما ما به اخبار کذب آن‌ها توجه نمی‌کنیم و کار خود را انجام می‌دهیم. به هیچ وجه با گزینه‌ای برای سرمربیگری تیم صحبت نکردیم و فکر و ذکرمان بازی با پدیده مشهد است.

محمد تقوی هدایت تیم را در بازی با پدیده مشهد برعهده دارد

او درباره اینکه زنوزی اعلام کرده که مربی تراکتورسازی خارجی است، گفت: زنوزی مالک باشگاه گزینه مدنظرش را به اعضای هیئت مدیره معرفی می‌کند و آن‌ها بهترین گزینه را برای هدایت تیم بر می‌گزینند. تا این لحظه مربی برای هدایت تیم ما به هیئت مدیره معرفی نشده است. محمد تقوی به عنوان مربی موقت هدایت تیم را در بازی با پدیده مشهد برعهده دارد و بعد از آن گزینه‌های مدنظر را بررسی می‌کنیم.

زنوز درباره جدایی کاظم محمودی از تراکتورسازی بیان کرد: در حال حاضر محمودی استراحت می‌کند و به طور رسمی جدایی این مربی به ما اعلام نشده است.

فتاحی فقط برنامه ریزی سازمان لیگ را حمایت می‌کند

او درباره اظهارات فتاحی مبنی بر اینکه جدایی توشاک ارتباطی به سازمان لیگ ندارد، اظهار کرد: ما به جای ۲۴ ساعت قبل، ۱۰ روز پیش ملی پوشان خود را به تیم ملی دادیم و ۳ بازیکن اصلی خود را برابر تیم صنعت نفت آبادان نداشتیم. ۳ بازیکن ملی پوش جزء ستاره‌های تیم ما هستند و خستگی باعث شد که دژاگه و شجاعی نتوانند در بازی جام حذفی موثر باشند. ما قبل از بازی جام حذفی به سازمان لیگ نامه زدیم و درخواست تغییر زمان بازی دادیم، اما آن‌ها موافقت نکردند. فتاحی برنامه ریزی سازمان لیگ را حمایت می‌کند و کاری به مسائل دیگر ندارد. به هر حال دست توشاک در بازی جام حذفی خالی بود و تیم ما هم در این زمینه آسیب دید. اگر ما بازیکن به تیم ملی ندهیم مسئولان فوتبال اعتراض می‌کنند و همکاری باید ۲ طرفه باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vvv7b

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پست اینستاگرامی پسر جان توشاک بعد از اتفاقات اخیر+عکس