تاریخ انتشار: 1397/06/28 16:46
برانکو تیمش را در دوحه کوچ می‌کند؛
کد خبر: 129720

بهترین خبر ممکن برای پرسپولیس و هواداران پر شمارش

سرمربی تیم پرسپولیس با توجه به قانون جدید ای اف سی می تواند به صورت غیرمستقیم تیمش را در روز محرومیت کوچ کند.
بهترین خبر ممکن برای پرسپولیس و هواداران پر شمارش

برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس در دقایق تلف شده دیدار مقابل الدحیل در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از سوی روشن ایرماتوف اخراج شد.

به همین دلیل نام او در جمع محرومان پرسپولیس در بازی رفت نیمه نهایی مقابل السد قرار گرفته و این مربی نمی‌تواند در بازی روز دهم مهر روی نیمکت سرخپوشان بنشیند.

اما یک اتفاق خوب برای پرسپولیسی ها قانون جدیدی است که کنفدراسیون فوتبال آسیا برای چنین مواقعی وضع کرده تا به کمک تیم ها بیاید. بنابر این قانون سرمربی در روزی که از حضور روی نیمکت محروم است، می تواند به صورت غیرمستقیم و بدون استفاده از تجهیزات الکترونیکی با نیمکت تیمش در ارتباط باشد. به این صورت که یکی از دستیاران اجازه خواهد داشت بدون ایجاد خلل در روند برگزاری بازی و محدود کردن دید تماشاگران، بین نیمکت و محل حضور سرمربی در سکوهای ورزشگاه در رفت و آمد باشد و دستورات او را به نیمکت و سپس به بازیکنان منتقل کند.

حالا این مسئله و قانونی که به تازگی وضع شده، برای بازی دور رفت مرحله نیمه نهایی به پرسپولیسی ها کمک می کند تا در دوحه و در شرایطی که دو بازیکن این تیم هم محروم هستند، تا حدودی از مشکلات آنها کاسته شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wwwl6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


صحبت های جالب برانکو بعد از برد شیرین برابر سپیدرود