تاریخ انتشار: 1397/06/28 17:02
کد خبر: 129718

پای مارکو در معجزه سرخ پوشان در آزادی به میان است!

پرسپولیس در حالیکه عملا تنها ۱۳ بازیکن در اختیار دارد توانست کار بزرگی در آسیا انجام دهد.
پای مارکو در معجزه سرخ پوشان در آزادی به میان است!

تیم پرسپولیس بعد از ماجرای طارمی و شکایت باشگاه ریزه اسپور از دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم شد و یکسال است که بازیکنی جذب نکرده است. به علاوه در مدت محرومیت سرخ ها بازیکنان موثری چون طارمی، امیری، مسلمان، احمدزاده و محرمی را از دست دادند تا لیگ هجدهم را عملا با ۱۳ بازیکن آغاز کنند.

علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، حسین ماهینی، محمد انصاری، شجاع خلیل زاده، کمال کامیابی نیا، احمد نوراللهی، بشار رسن، سیامک نعمتی، علی علیپور، امید عالیشاه، گادوین منشا و شایان مصلح ۱۳ بازیکنی هستند کنونی پرسپولیس هستند که با تجربه تر و قابل اتکاتر از سایرین به نظر می رسند.

احسان الوان زاده، آدام همتی، سعید حسین پور، حمیدرضا طاهرخانی، شاهین عباسیان، بوژیدار رادوشوویچ و ابوالفضل درویش وند معمولا نیمکت نشینان پرسپولیس هستند و گاها الوان زاده و همتی در دقایق پایانی مسابقه به عنوان یار تعویضی برای سرخ پوشان به میدان می آیند.

پرسپولیس با تمام این محدودیت ها در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد؛ سرخ ها در فصل جاری و تا پایان هفته ششم با ۱۲ امتیاز در رده دوم قرار دارند و در آسیا هم با از پیش رو برداشتن الدحیل قدرتمند که بیشتر شبیه به معجزه بود به نیمه نهایی صعود کردند.

اما چه چیز پرسپولیس برانکو را علی رغم تمام مشکلات موجود به تیمی بی نظیر تبدیل کرده که تا لحظه آخر تسلیم نمی شود؟ بدون شک سرخ پوشان در کنار تمام مسائل فنی و شاخصه های لازم برای موفقیت، تمرینات و دوران بدنسازی بسیار خوبی را پشت سرگذاشتند که نقش اول آن را مارکو استیلانوویچ کروات ایفا می کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rpp86

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تمرینات پرسپولیسی ها از روز جمعه آغاز می شود