تاریخ انتشار: 1397/06/28 19:37
کد خبر: 129706

یحیی و پدیده؛ فعلا ادامه می دهند

با وجود اینکه باشگاه پدیده به وعده های داده شده به بازیکنان جامه عمل نپوشانده است تمرینات این تیم بدون وقفه برای بازی با تیم تراکتورسازی در هفته هفتم لیگ برتر دنبال می شود.
 یحیی و پدیده؛ فعلا ادامه می دهند

 قرار بود در هفته ای که گذشت باشگاه پدیده بخشی از مبالغ قرارداد بازیکنان را پرداخت کند که این اتفاق صورت نگرفت. با این حال تیم پدیده و یحیی گل محمدی تصمیم گرفتند تمرینات تیم برای بازی با تراکتورسازی ادامه داشته باشد تا تیم برای این بازی سخت در شرایط خوب و نرمالی قرار داشته باشد. اما در صورت ادامه این وضعیت تیم بعد از این بازی حساس آبستن حوادث زیادی خواهد شد.

میزان پرداختی به بازیکنان پدیده 5 تا ده درصد بوده در حالی که مقرر شده بود در ابتدای فصل 30 درصد از مبالغ قرارداد بازیکنان پرداخت شود. اخیرا مالکیت تیم به اسماعیل وفایی واگذار شد و این مدیر قول داده بود در هفته جاری وعده های مالی داده شده را عملی کند اما این اتفاق صورت نگرفت.

شاید پیش از اینکه بازیکنان تیم پدیده در واکنش به مشکلات مالی از حضور در تمرین خودداری کنند یحیی گل محمدی مشهد را ترک کند چون اومعتقد است ادامه دادن در این مسیر سخت در شرایطی که باشگاه به تعهدات خود عمل نمی کند منطقی نیست و به راحتی باعث از دست دادن جایگاه فعلی می شود. به نظر می رسد یحیی فعلا به خاطر درخواست های بازیکنان بر سر تمرینات حاضر شده است و می کوشد بازی با تراکتورسازی را هم با پیروزی پشت سر بگذارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bqqx9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اگر به داد پدیده نرسند کار سخت خواهد شد