تاریخ انتشار: 1397/06/29 10:26
کد خبر: 129644

تیم صنعت نفت تهاجمی شود نتیجه می گیرد!

در یکی از دیدارهای هفته هفتم لیگ برتر فردا در استادیوم تختی آبادان صنعت نفت میزبان تیم پیکان تهران خواهد بود.
تیم صنعت نفت تهاجمی شود نتیجه می گیرد!

این دیدار در حالی برگزار می شود که دو تیم در جام حذفی نتایج متفاوتی گرفتند. پیکن در خانه خود ارایه گر بازی سرد و بی روحی در برابر پارس جنوبی جم بود و در نهایت روی ضربات پنالتی نتیجه را به تیم حریف واگذار کرد. البته تیم حریف هم در جریان بازی با احتیاط فوتبال کرد و در نهایت در ضربات پنالتی همان طور که بدان اشاره شد روی درخشش رحمان احمدی بازی را برد. اما تا دلتان بخواهد بازی صنعت نفت با تراکتورسازی جذاب و دیدنی بود. 6 گل در جریان بازی و در نهایت خوشبخت این میدان صنعت نفت بود که در ضربات پنالتی بهتر عمل کرد.

 

صنعت نفت در لیگ برتر برد نداشته! رکوردار تساوی است. از سویی در امر گلزنی ناموفق عمل کرده. 4 گل در 6 بازی بدین معنی است که تیم هر 135 دقیقه یک گل می زند. اما این رویه در بازی با تراکتورسازی تغییر کرد و تیم در جریان بازی 3 بار به گل رسید. تیم آقا مجید هم در فاز حمله تعریفی ندارد. معدل گل زده این تیم درهر بازی یک گل است. به عبارت ساده تر تیم پیکان هر 90 دقیقه یک بار به گل می رسد.

 

تیم آقا مجید هم باید تهاجمی شود. همان طور که صنعت نفت در بازی با تراکتورسازی تهاجمی شد و در نهایت مزد زحمات خود را با یک پیروزی بزرگ گرفت. ثمره این فوتبال بهتر از فوتبال محتاط گونه خواهد بود. شاید در یک بازی تیم از دست یابی به نتیجه مطلوب باز بماند اما تیمی که تهاجمی بازی می کند همیشه شانس بیشتری برای موفقیت خواهد داشت.

 

امروز استاندارد تعریف شده برای فوتبال تهاجمی هر 30 دقیقه یک گل و معدل 3 گل درهر بازی است. هم اکنون بهترین تیم تهاجمی درلیگ برتر سپاهان است که به طور میانگین در هر بازی 2 گل و هر 45 دقیقه یک بار گل می زند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wwwov

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


وضعیت مبهم گلر صنعت مقابل سپاهان