تاریخ انتشار: 1397/06/29 18:15
کد خبر: 129590

شایعه روز؛ توافقی مابین دایی و پرسپولیس صورت نگرفت؟!

حسین قدوسی فعال رسانه ای و سردبیر پیشین روزنامه پیروزی نوشته ای در کانالش منتشر کرده که به نظر می رسد به دلیل اختلاف میان دایی و مدیران پیشین تیم همچنان توافقی میان او و پرسپولیسی ها شکل نگرفته است!
شایعه روز؛ توافقی مابین دایی و پرسپولیس صورت نگرفت؟!

 در این نوشته می خوانید:«اینکه دایی و باشگاه به چه توافقی رسیده اند یا خیر ما هنوز خبر نداریم. اول بار خبر توافق دایی و باشگاه بر این مبنا که دایی پذیرفته پرونده با پرداخت مالیات از سوی باشگاه بسته شده و بابت طلب مبلغی مطالبه نکند در یک جریده منتشر و بعد فردای آن در سایت ها منتشر شد و ما هم این خبر را کپی کرده ایم. حالا برخی دوستان مدعی اند که چنین توافقی در کار نیست و برخی هم بریده و دوخته و قدوسی نامی را به عنوان حامی رسانه ای دایی به عنوان منبع این خبر معرفی کرده و بگیر و ببند و بزن و بکش. 

همین است. یکی طلب دارد و راه می آید یا نمی آید و از بد رفتاری ها شاکی است، یک مدیر سابق دیگر دست به کارهایی می زند که گره کور را کورتر می کند و دست آخر رسانه ها و بنده می شویم عامل و مقصر و...... البته اولین فردی که خبر داد که باشگاه گفته ششصد و پنجاه میلیون پرونده مالیاتی را متقبل می شویم و دایی گفته دو میلیارد هم باید بدهید بنده بودم که خبر را در مدال و این کانال منتشر و منبع خبر هم یک مقام رسمی باشگاه بود که از آخرین مذاکرات پرده برداشت. حال اینکه توافق شده پرونده با صرف پرداخت مالیات بسته شود و خبر منتشره بر این اساس در رسانه ها صحت دارد یا نه را ما هم از صحت آن به طور قطعی آگاه نیسنیم و اگر تاییدیه یا تکذیبیه ای دریافت کردیم تا ابهامات اخیر برطرف شود ان را منتشر می کنیم. دیوار کوتاه همیشه کوتاه است و دیوار حاشا همیشه بلند.»


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rpgxm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گرشاسبی: پرونده علی دایی فردا بسته می‌شود