تاریخ انتشار: 1397/06/29 18:52
کد خبر: 129583

موضع برانکو درباره تعویق دیدار استقلال - پرسپولیس

سرمربی پرسپولیس می‌گوید تیمش با حذف الدحیل دست به کار بزرگی زده است.
موضع برانکو درباره تعویق دیدار استقلال - پرسپولیس

 برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین امروز پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت:‌ در جلسه قبل از بازی نمی‌دانستم به بازیکنان چه بگویم چون آنقدر استحقاق تمجید داشتند که حرفی برای گفتن نبود. چیزی از خودشان نشان دادند که مشخصه تیم‌های بزرگ است و تیم‌های ایرانی و حتی در کل دنیا به سختی می‌توانند این‌طور به بازی برگردند. آن‌هم مقابل تیمی که خودش را برای قهرمانی بسته است. بازیکنانم کیفیت روحی و روانی بالایی از خودشان نشان دادند. آن‌ها به توانایی خودشان اعتقاد داشتند. ما تیم دسته سومی را نبردیم. یادتان می‌آید الدحیل آخرین بار به چه تیمی باخته است؟ آن‌ها یک سال و نیم پیش باخته بود. بدون شکست قهرمان لیگ‌شان شدند و ۹ بازی بدون باخت در آسیا داشتند. الدحیل هزینه زیادی کرده بود و بسیار از این برد خوشحالم. حتی وقتی باخته بودیم، هواداران ناامید نشدند و این روحیه را به تیم هم دادند. آن‌ها ما را هل دادند که ادامه دهیم.  

او افزود: ماهینی و بشار با وجود مصدومیت بازی کرد. سید جلال و انصاری هم درد داشتند اما هیچ‌کس به این چیزها فکر نکرد.

سرمربی پرسپولیس در مورد حریف بعدی تیمش در نیمه نهایی اظهار کرد: السد امسال بهتر از سال پیش شده است و خط هافبکشان را تقویت کرده‌اند. دیدید در تهران چطور مقابل استقلال بازی کردند. این مرحله نیمه‌نهایی است و اصلا تیم ضعیفی وجود ندارد. رسیدن به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان موفقیت بزرگی است، مخصوصا برای ما. در یک سال اخیر ۵ ملی پوش را از دست دادیم و نتوانستیم جایگزین بیاوریم.

برانکو اضافه کرد: کادرفنی هم در این موفقیت مهم است اما بازیکنان از همه مهم‌ترند. ما اینجا هستیم تا به بازیکنان کمک کنیم که توانایی‌هایشان را عملی کنند. در بین دو نیمه بازی هم ما بازی را باخته بودیم اما تلاش کردیم به بازیکنان بگوییم ۴۵ دقیقه دیگر وقت داریم و باید تمرکز داشته باشیم که ابتدا گل دوم را نخوریم. گل اول ما تمام درها را باز کرد. الدحیل در ضربات ایستگاهی بسیار خطرناک بود و فقط از این راه می‌توانست گل بزند. گل ناجوری هم از این ناحیه خوردیم و به جز آن موقعیت دیگری نداشتند. بازیکنانم بهترین قدرت روحی روانی را به نمایش گذاشتند. سعی کردیم بازی را تحت کنترل داشته باشیم و دیدید در ۱۰ دقیقه آخر چقدر آمادگی بدنی بالایی را نشان دادند. به نوعی سرشان را در زمین گذاشتند.

برانکو در مورد اخراج شدنش نیز گفت: نمی‌دانم چرا اخراج شدم. توپ را در دستم داشتم و بازیکن را صدا می‌کردم که اوت را بیندازد. دوست دارم بدانم چرا درحالی که ۵ دقیقه وقت اضافه گرفته بود، ‌۷ دقیقه بازی انجام شد. اینکه کمال کامیابی‌نیا و محمد انصاری را نداریم، فقدانی برای ماست. سیامک نعمتی اما برمی‌گردد و امیدوارم احمد نوراللهی و حسین ماهینی هم مشکل مصدومیت نداشته باشند. البته مشکلاتی خواهد بود اما نگرانی نداریم.

او درمورد درخواست برای تعویق تاریخ داربی گفت: درخواستی برای تغییر چیزی نداریم. فوتبال برای شادی مردم برگزار می‌شود. کار برای ما سخت خواهد بود اما مشکلی نیست. امسال سال دومی است که به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان صعود می‌کنیم و خوشحالم. عربستان بیشترین هزینه را در مرحله گروهی داشتند اما از گروهشان بالا نیامدند. تیم الهلال برای گرفتن قرضی عمر عبدالرحمان ۱۴ میلیون دلار هزینه کرده است . به همین دلیل به بازیکنانم افتخار می‌کنم و انتظار داریم تا آخر تلاش کنیم.

سرمربی پرسپولیس در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره بازی با سپیدرود گفت: این بازی به اندازه بازی با الدحیل و السد برای ما مهم است. ما بازی به بازی پیش می‌رویم و همه بازی‌ها برایمان مهم هستند.

برانکو همچنین درباره بازی ندادن به منشا در بازی‌های گذشته و وضعیت او در بازی‌های آینده عنوان کرد: هر کسی مسئول سرنوشت خودش است. منشا مثل بقیه خیلی خوب بود اما به خودش بستگی دارد که در ادامه نیز چقدر بازی خواهد کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ky7dx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برانکو: پرسپولیس قرار نیست مثل استقلال ببازد