تاریخ انتشار: 1397/06/29 19:11
کد خبر: 129582

مرزبان: از بحران رهایی پیدا کردیم/ با آگاهی وارد نفت شدم و بهانه‌جویی نمی‌کنم

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان گفت: ما هماهنگی‌های لازم را با استقلال و سازمان لیگ انجام دادیم و خواستار این هستیم که برای تاریخ بازی ما با آبی‌پوشان با ما همکاری و هماهنگی لازم صورت بگیرد.
مرزبان: از بحران رهایی پیدا کردیم/ با آگاهی وارد نفت شدم و بهانه‌جویی نمی‌کنم

 علیرضا مرزبان در خصوص آخرین وضعیت تیم نفت مسجدسلیمان گفت: ما از روز دوشنبه به تهران آمدیم و روزی دو جلسه تمرین برای بچه‌های تیم در نظر گرفتیم. البته برای ایام تاسوعا و عاشورا به بازیکنان استراحت دادیم تا بازیکنان بتوانند به مراسم مذهبی خود برسند اما از عصر امروز تمرینات‌مان را آغاز کردیم و خوشبختانه تا اینجا اردوی خوبی هم در تهران برگزار کردیم. در این اردو با بچه‌های تیم بیشتر حرف زدم تا با هم آشنا شویم. به دنبال این هستیم تا به صورت کامل آماده بازی با سایپا شویم و احساس خوبی نسبت به تیم و مسئولان دارم. البته باید از هواداران هم تشکر کنم که از ما حمایت زیادی کردند. ما به این مسائل نیاز داریم و همه چیز در حال حل شدن است. مسئولان باشگاه هم قدم‌های خوبی برداشتند.

وی درباره آخرین وضعیت میلاد میداودی گفت: میلاد روز شنبه عمل جراحی می‌کند اما دوران نقاهت او طولانی نیست و به جز او بقیه بازیکنان در سلامت کامل هستند و خوب کار می‌کنند تا آماده بازی با سایپا باشیم. بعد از بازی با سایپا به مصاف سپاهان می‌رویم و سپس با استقلال در جام حذفی بازی می‌کنیم. امیدوارم که برنامه‌ریزی‌ها منظم باشد و بتوانیم به هدفی که داریم برسیم. درباره میداودی این را هم باید اضافه کنم که او باید بعد از جراحی دو هفته به صورت کامل استراحت کند و بعد به نرم‌دوی بپردازد. بعد از آن حدود چهار الی شش هفته زمان لازم است تا میلاد بتواند برای نفت مسجدسلیمان بازی کند.

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان درباره بازی با استقلال در جام حذفی تصریح کرد: ما بعد از بازی با سپاهان با استقلال در جام حذفی بازی می‌کنیم و سازمان لیگ باید در این زمینه با ما هماهنگ باشد. اجازه نمی‌دهیم که با ناهماهنگی برای ما بازی ترتیب داده شود چرا که برای باشگاه استقلال هماهنگی کردیم و با این باشگاه و سازمان لیگ همکاری لازم را انجام دادیم و الان خواستار این هستیم که برای برنامه‌ریزی بازی با استقلال با ما هماهنگی صورت بگیرد.

مرزبان در پاسخ به این سؤال که آینده باشگاه نفت مسجدسلیمان چطور رقم خواهد خورد و آیا در صورت ناکامی احتمالی در این تیم عنوان می‌کند که تیم را خودش نبسته‌ است، گفت: این حرف‌ها بهانه‌جویی است که یک مربی بگوید تیم را خودم نبسته ام. من با آگاهی کامل وارد این تیم شدم و بهانه‌ای هم ندارم. خوشبختانه تیم ما تیم با شخصیتی است و به همکاری با بازیکنان افتخار می‌کنم و کار را با هم ادامه می‌دهیم تا بتوانیم مقابل هواداران‌مان سربلند باشیم. تا اینجا همه چیز خوب بوده و آرامش به تیم ما بازگشته است.

وی ادامه داد: باید به شخصیت تیمی نفت مسجدسلیمان احترام گذاشت چرا که این تیم در بحران بود و خیلی زود از بحران درآمدیم. ما آماده مبارزه هستیم و توانستیم با کمک یکدیگر از بحرانی که به آن دچار شده بودیم خارج شویم و این شخصیت تیم، مدیران، بازیکنان و هواداران را نشان می‌دهد. خوشبختانه هواداران پشتیبان خوبی برای ما بوده‌اند و از آنها تشکر بی‌پایان انجام می‌دهم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jj6ap

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اولین تمرین نفت مسجدسلیمان زیر نظر مرزبان