تاریخ انتشار: 1397/06/29 20:04
کد خبر: 129576

اردوی یک هفته‌ای سپیدرودی‌ها در تهران

شاگردان علی کریمی بعد از برد با ارزش و حیثیتی در دربی گیلان مقابل ملوان در انزلی این روزها تمام حواس خود را معطوف به دیدارهای حساس و سخت لیگ برتر کرده اند.
اردوی یک هفته‌ای سپیدرودی‌ها در تهران

 آخرین تمرین سپیدرود در رشت صبح دیروز (چهارشنبه) برگزار شد و با صلاحدید کادرفنی تمرین تیم در روز عاشورا (پنج شنبه) تعطیل اعلام شد و کاروان سپیدرود ساعت ۱۶ با یک دستگاه اتوبوس راهی تهران شدند و در هتل المپیک مستقر خواهند شد. نخستین تمرین نیز صبح فردا (جمعه) برگزار خواهد شد.

روز شنبه نیز اخرین تمرین قبل از دیدار مقابل پرسپولیس برگزار خواهد شد. سپیدرود در هفته هفتم لیگ برتر و از ساعت ۱۸/۴۵ در ورزشگاه آزادی تهران مهمان پرسپولیس خواهد بود و با توجه به اینکه در هفته هشتم و پنج روز بعد از دیدار مقابل پرسپولیس، شاگردان کریمی باید به مصاف پیکان برودبا تصمیم کادرفنی و مدیریت باشگاه تیم در تهران خواهد ماند تا تمرینات خود را پیگری کند.

سپیدرود برای دیدار مقابل پرسپولیس محرومی ندارد و همانند هفته های گذشته همچنان نمیتواند از وجود علی عباسی و میثم فردوسی به دلیل مصدومیت بهره بگیرد. علی عباسی از فردا در تمرین سپیدرود در تهران حضور خواهد داشت و دویدن سبک را آغاز خواهد کرد و به نطر می رسد عباسی از دیدار مقابل ذوب آهن در هفته نهم قادر به بازی کردن خواهد بود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39doyw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



برنامه سپیدرود برای بازی با سرخپوشان پایتخت