تاریخ انتشار: 1397/06/29 22:33
کد خبر: 129562

منشا؛ یک گل تا عبور از مهدی طارمی!

پرسپولیس و بازیکنان این تیم با انجام یک بازی خوب و حساب شده توانستند مسافر مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا شوند.
منشا؛ یک گل تا عبور از مهدی طارمی!

 پرسپولیس در یددار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در حالی که دروازه خود را برابر الدحیل باز شده دید، توانست سه بار دروازه این تیم را باز کند و به مرحله بعد برسد.

* گادوین منشا با گلزنی در این دیدار توانست تعداد گل‌های خود را در لیگ قهرمانان آسیا از زمان حضور در پرسپولیس به عدد ۷ برساند تا نشان دهد متخصص گلزنی در این رقابت‌هاست. این مهاجم نیجریه‌ای اکنون چهارمین گلزن برتر سرخ‌ها در  آسیا شامل جام باشگاه‌های آسیا و لیگ قهرمانان است.

برترین گلزنان آسیایی سرخ‌ها

۱- فرشاد پیوس ۱۲ گل

۲- علی کریمی ۱۰ گل

۳- مهدی طارمی ۸ گل

۴- گادوین منشا ۷ گل 

۵- ایمون زاید و علی علیپور ۵ گل 

* پرسپولیس همچنین به اولین تیم ایرانی تبدیل شد که به دو نیمه نهایی پی در پی راه می‌یابد. در دوره قبل این تیم با قبول شکست از الهلال در دو بازی رفت و برگشت که در کشور عمان برگزار شد از رسیدن به دیدار نهایی بازماند و حالا تیم برانکو می‌تواند در این دوره دیدار برگشت خود را در ورزشگاه آزادی برگزار کند و به همین خاطر امیدوار به صعود به دیدار نهایی است.

* پرسپولیس با برتری برابر الدحیل به رکورد ۲۳۳۰ روز بدون شکست در ورزشگاه آزادی رسید. سرخ‌ها این فصل همه دیدارهای خود را در آزادی با برد به پایان رساندند.

* این شکست، اولین شکست رسمی الدحیل بود. این تیم قبلا با نام لخویا به پرسپولیس باخته بود و حالا بعد از این که تمام دیدارهای خود را در لیگ قهرمانان برده بود در نهایت به نماینده ایران باخت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nwavk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نه منشا و نه طارمی؛ زهردار مثل شماره 70