تاریخ انتشار: 1397/06/30 11:05
کد خبر: 129533

جلالی: داشتن هوادار یک امتیاز بزرگ است/ امیدوارم مردم آبادان از بازی لذت ببرند

سرمربی تیم فوتبال پیکان، گفت: با توجه به شرایط موجود امید زیادی داریم تا بازی ما با نفت آبادان مسابقه خوبی از آب دربیاید.
جلالی: داشتن هوادار یک امتیاز بزرگ است/ امیدوارم مردم آبادان از بازی لذت ببرند

 مجید جلالی در نشست خبری دیدار مقابل نفت آبادان،‌گفت:‌ امیدوارم بازی خوبی شود که مردم خونگرم آبادان از بازی لذت ببرند. امید زیادی داریم تا بازی خوبی انجام دادیم. می‌توانم بگویم به غیر از سعید واسعی که مصدوم است سایر نفرات را در اختیار داریم.

وی در مورد اینکه چرا برخی تیم‌ها مثل پدیده در ابتدای فصل عملکرد خوبی دارند اما در ادامه سیر نزولی را در پیش می‌گیرند، اظهار داشت:‌ این سوال بسیار خوب و عمیق است.اگر این مسئله آسیب شناسی شود به فوتبال کمک می‌شود.من در این مورد می‌توانم روی پیکان متمرکز شوم  چون از شرایط سایر تیم‌ها خبر ندارم. پارامترهایی که باعث می‌شود یک تیم در لیگ برتر به موفقیت برسد خیلی متفاوت است.یک تیم مثل پیکان همه آن پارامترها را ندارد.یک زمان پیکان فکر می‌کرد با آوردن بودجه بیشتر می‌تواند شانس بیشتری برای کسب رتبه‌های بهتر داشته باشد اما زمانیکه این اقدام شد پیکان سقوط کرد.وقتی با مسئولان باشگاه صحبت می‌کردم آنها می‌گفتند دیگر سیاست هزینه بی رویه را ندارند.

جلالی یادآور شد: شما می‌دانید اگر بتوانید در مراکز تصمیم گیری فوتبال صاحب قدرت باشید یک پارامتر مهم است. اگر صاحب تماشاگر باشید این مسئله یک امتیاز بزرگ است. حداقل 10 امتیاز از حضور هواداران به دست می‌آید. در مسابقاتی که به شهرهای مختلف می‌رویم می‌بینیم که گاهی به خاطر نداشتن هوادار  امتیاز از دست می‌دهیم. ما این امتیازات را نداریم. باید در امر رسانه صاحب قدرت و پایگاه قوی باشید. اما چیزی که ما داریم این است که از نظر امکانات یک تیم نسبتا خوب هستیم. شاید امکانات قدیمی شده اما تقریبا خوب است. از همه مهمتر تیم‌های پایه ما هستند. ما چرخه تولید را فعال کردیم. الان سه سال است که در پیکان حضور دارم و با وجود اینکه در پایان هر سال بهترین بازیکنان ما را بردند توانستیم خودمان را در یک شرایط خوب حفظ کنیم. اگر در یک فصل سه بازیکن خوب یک تیم را بگیرند می‌تواند فاجعه رخ دهد اما ما 6-7 بازیکن‌مان را از دست می‌دهیم ولی باز هم سرپا می‌مانیم. یک مسئله مهم دیگر آرامش درون سیستمی است.

وی افزود: وقتی هوادار دارید از حسن‌های زیادی برخوردار هستید اما گاهی این مسئله ضررهای زیادی دارد. ما حسن هوادار را نداریم اما ضررش را هم نداریم. بین مسئولان باشگاه و کادرفنی رابطه خوب و بردارانه‌ای است و می‌دانیم که منافع مشترک داریم. وقتی بازیکن می‌بیند این حسن رابطه بین ارکان باشگاه وجود دارد او هم سعی می‌کند خودش را با این وضعیت هماهنگ کند. اینکه شما می‌گویید یک باشگاه در شروع لیگ صدرنشین می‌شود ولی در ادامه راه این برتری را از دست می‌دهدبه این خاطر است که ما همه پارامترهای لازم را در اختیار نداریم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gzpn9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تارتار:ترکیب تیم ما 30-40 درصد تغییر میکند اما برای برد به زمین می‌رویم