تاریخ انتشار: 1397/06/30 15:32
لیگ هجدهم از این هفته تازه شروع می شود
کد خبر: 129505

حمله چهار جانبه به پرسپولیس و پدیده!

با شکل گیری ترکیب استقلال، سپاهان، ذوب آهن و تراکتورسازی و رسیدن آنها به آرامش نسبی، لیگ برتر از این هفته جذابیت های بیشتری خواهد داشت.
حمله چهار جانبه به پرسپولیس و پدیده!

رقابت های هفته هفتم لیگ برتر در شرایطی از امروز(جمعه) آغاز می شود که مسابقات از این هفته جذابیت های بیشتری پیدا می کند. اگر تا الان استقلال، ذوب آهن و سپاهان و تراکتورسازی از نظر نتیجه گیری نتوانستند هواداران خود را راضی نگه دارند بی تردید از این پس شرایط برای آنها فرق می کند و با رسیدن به شرایط آرمانی نسبی این 4 تیم می توانند به پرسپولیس و البته پدیده مشهد در صدرجدول نزدیک و نزدیک تر شوند. اتفاقی که کار برانکو ایوانکوویچ و یحیی گل محمدی را سخت تر می کند.

استقلال؛ تیم شفر تازه راه افتاده است

هرقدر استقلال در ابتدا فصل شرایط خوبی نداشت و به واسطه از دست دادن نفرات کلیدی اش هواداران خود را عصبانی می دید، الان شرایط این تیم به حالت آرامش نزدیک تر شده است. اگرچه آبی های پایتخت به واسطه شکست بازی رفت مقابل السد لیگ قهرمانان آسیا را از دست دادند، اما بازی خوبی که در دور برگشت مقابل تیم پرستاره قطری انجام دادند، خیلی ها را امیدوار کرده است. به نظر می رسد تفکرات فنی وینفرد شفر کم کم به تیمش دیکته شده و او حالا می تواند به آینده استقلال در لیگ برتر امیدوارتر باشد. از این رو دیدار با نساجی در هفته هفتم لیگ برتر می تواند یک مسابقه حساس باشد؛ شاگردان شفر اگر در این بازی به برد برسند  با توجه به مسابقه عقب افتاده ای که با نفت مسجدسلیمان دارند، می توانند خود را در جدول بالا بکشند و به صدرجدول نزدیک تر شوند. اتفاقی که هواداران آبی پوش انتظارش را می کشند و امیدوارند به آن دست یابند. خصوصا حالاکه دربی پایتخت نیز نزدیک است و برد در این مسابقه به طور کلی ناکامی های ابتدای فصل را از ذهن آبی ها پاک می کند.

 

ذوب آهن؛ حمایت تا موفقیت

ذوب آهن پارسال پرستاره بود، امسال پرستاره تر شد. سعید آذری مدیر عامل ذوب آهن برای لیگ هجدهم توانست به غیر از مرتضی تبریزی تقریبا همه ستاره های تیمش را حفظ کند و از این رو چند بازیکن تراز اول نیز به جمع سبزپوشان اصفهانی اضافه شدند. حضور امید نمازی نیز مزید برعلت شد تا خیلی ها به ذوب آهن امیدوار باشند. اگرچه آنها در بعد نتیجه گیری چندان موفق نبودند و حواشی ای درباره رفتن امید نمازی هم پیش آمد اما حمایت قاطعانه مدیرعامل ذوب آهن از سرمربی خود باعث شده آرامش نسبی به تیم حاکم شود و همین امر به آینده ذوب آهن کمک می کند. بی تردید آنها از هفته هفتم که با استقلال خوزستان بازی دارند، می خواهند استارت موفقیت هایشان را بزنند و خود را به بالای جدول نزدیک کنند.

 

سپاهان؛ فقط بازی خوب کافی نیست

تیم تحت امر امیر قلعه نویی خوب بازی می کند اما هنوز با آن سپاهانی که خیلی ها انتظار دارند، فاصله دارد. حتی سرمربی باتجربه این تیم هم از شرایط بازیکنانش راضی نیست و به همین خاطر تغییراتی را ایجاد خواهد کرد. سپاهان در بازی های گذشته لیگ برتر از نظر نوع بازی خوب کار کرده اما در نتیجه گیری هنوز نتوانسته خود را به عنوان یک صدرنشین معرفی کند. زردپوشان دیار اصفهان از 6 بازی گذشته 10 امتیاز گرفتند و با توجه به کادرفنی قوی و بازیکنان مطرحی که در اختیار دارند، می توانستند بسیار بهتر کار کنند. این روزها  که امیر قلعه نویی بعد از دیدار جام حذفی عصبانیتش را از شکم سیری برخی نفراتش علنی کرده، به نظر می رسد بازیکنان به خودشان بیایند و از این هفته شرایط بهتری را برای سپاهان رقم بزنند. به همین خاطر پیش بینی می شود سپاهان از این هفته طور دیگری کار کند و برای موفقیت بیشتر تمام تلاشش را به کار بگیرد.

تراکتورسازی؛ اوج جذابیت در کهکشان تبریز

تراکتورسازی اگرچه طی هفته گذشته حواشی زیادی را به دلیل جدایی جان توشاک تجربه کرده اما دو سه روزی است در ارامش کارش را دنبال می کند. این تیم که لقب کهکشانی های لیگ برترهجدهم را یدک می کشد فعلا محمد تقوی باتجربه و بادانش را بالای سر خود دارد و قرار است طی روزهای آینده سرمربی جدیدش که احتمالا یک خارجی بزرگ دیگر خواهد بود را بشناسد. با این حال سرخپوشان تبریزی که از این هفته احسان حاج صفی را هم در ترکیب خود دارند، احتمالا با اتحاد بیشتری برای موفقیت گام برمی دارند، چراکه می خواهند ناکامی های قبلی را جبران کنند و برای رسیدن به جمع بالانشین ها تلاش شان را به کار بگیرند.

 

کار سخت پرسپولیس و پدیده

پدیده ای که مانند اسمش در لیگ هجدهم عمل کرده و صدرنشین مقتدر مسابقات است و پرسپولیسی که با وجود مشکلات فراوان در امر کمبود بازیکن توانسته همچنان مدعی قهرمانی باشد، با توجه به شرایط 4 تیم نامداری که در بالا به آنها اشاره شد، از این پس کارشان سخت تر خواهد شد. بی تردید یحیی گل محمدی و برانکو ایوانکوویچ باید خود را آماده چالش های جدی تری کنند.خصوصا حالا که پدیده درگیر مشکلات مالی پرتعداد است و پرسپولیس نیز با توجه به کمبود بازیکنی که دارد باید فشار زیادی را تحمل کند. مجموع این اتفاقات  باعث جذاب تر شدن لیگ برتر از هفته هفتم به بعد می شود؛ پس با هم به تماشای مسابقات حساس آینده می نشینیم و از رقابت 6 تیم قدرتمند لیگ هجدهم لذت می بریم.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2alpqy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پرسپولیسی ها میانگین «قهرمانی» خود را حفظ کردند