تاریخ انتشار: 1397/06/30 17:09
کد خبر: 129493

پاشنه آشیل 180 دقیقه‌ای الدحیل مقابل پرسپولیس

یکی از بازیکنان الدحیل قطر در هر دو بازی رفت و برگشت مقابل پرسپولیس از ضعیف ترین افراد حاضر در زمین بود.

9wUK0vKTaMkl

به گزارش فرتاک ورزشی، تیم فوتبال پرسپولیس توانست با برتری 3-2 در مجموع دو بازی مقابل الدحیل قطر از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند و به جمع چهار تیم برتر قاره کهن راه پیدا کند.

در این دو بازی تیم الدحیل همانطور که برانکو ایوانکوویچ از قبل گفته بود، با کمترین نقطه ضعف در برابر سرخپوشان حاضر شد و نمایش قابل قبولی را به خصوص در دیدار رفت داشت.

اما یکی از پاشنه آشیل های تیم قهرمان قطر، که تاثیر مهمی در تضعیف بازی تیمش داشت، هافبک الدحیل بود. عاصم مادیبو، بازیکن جوان قطری تیم الدحیل در دیدار رفت مقابل پرسپولیس نمایش ضعیفی داشت و بارها توپ را به بازیکنان پرسپولیس در میانه میدان لو داد و مرتکب خطاهایی هم شد که خطراتی را روی دروازه الدحیل ایجاد کرد.

پس از این عملکرد ضعیف، نبیل معلول او را در بازی برگشت در ورزشگاه آزادی از ترکیب اصلی بیرون گذاشت و به نظر می رسید با حضور کریم بوضیاف، کمربند میانی الدحیل محکم تر از بازی رفت شود. اما اتفاق ناگواری که در نیمه اول گریبان نبیل معلول را گرفت، مصدومیت لوییز مارتین بود. این هافبک خارجی که یکی از بازیکنان مهم الدحیل به شمار می رفت، در نیمه اول بازی برگشت مصدوم شد و سرمربی تونسی الدحیل هم چاره ای نداشت جز اینکه عاصم مادیبو را در دقیقه 26 به جای او وارد زمین کند.

هافبک شماره 23 الدحیل اما در فشار استادیوم آزادی و حملات مکرر پرسپولیسی ها در نیمه دوم بازی نتوانست تسلط خود را حفظ کند و مجددا به یکی از نقاط ضعف الدحیل تبدیل شد. البته این ضعف ها در بازی برگشت کار دست قهرمان قطر داد و این تیم بر خلاف بازی رفت، 3 بار دروازه خود را مقابل پرسپولیس ایران باز شده دید تا رویای این تیم برای صعود به مراحل بالاتر آسیا دوباره توسط قهرمان سرخ پوش ایران به باد برود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xpgrb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 ستاره الدحیل در رختکن پرسپولیس چه می‎کرد؟