تاریخ انتشار: 1397/06/30 17:48
کد خبر: 129487

نظر سرمربی سابق تیم ملی در مورد بهترین دروازه بان ایران

امید نمازی سرمربی ذوب آهن در کنفرانس مطبوعاتی امروز پیش از مسابقه حساس تیمش با استقلال خوزستان به حمایت از دروازه بان اول تیمش پرداخت تا شایعه اختلاف بین این دو به پایان برسد.
نظر سرمربی سابق تیم ملی در مورد بهترین دروازه بان ایران

وقتی خبرنگاران از نمازی سوال کردند که آیا درست است مظاهری فردا در ترکیب اصلی ذوب به میدان می رود اینطور پاسخ داد که: در بازی فردا از محمدباقر صادقی استفاده می‌کنیم، اما نمی‌خواهم شبهه ایجاد شود. قرار بود در جام حذفی از صادقی استفاده کنیم که در این رقابت‌ها با قرعه سختی مواجه شدیم و حساسیت‌ها بالا رفت. همیشه تلاش می‌کنیم سه دروازه‌بان آماده داشته باشیم  تا اگر مصدومیت یا محرومیتی اتفاق افتاد یا مظاهری به دلیل حضور در تیم ملی نتوانست ما را همراهی کند، دروازه‌بان دوم ما در شرایط بازی باشد. به همین خاطر از صادقی استفاده خواهیم کرد.  

 

نمازی که قبلا عضو کادرفنی تیم ملی بوده است در توضیح این تصمیم هم گفت: هر مربی، سبک خاص خودش را دارد. من هم سبک متفاوتی نسبت به مربی قبلی تیم دارم. مربی قبلی در ذوب‌آهن موفق بود، اما تا من تیم را به سبک مد نظرم برسانم، زمان می‌برد. برخی انتقادات بی‌مورد مطرح می‌شود. مثلاً می‌گویند رشید مظاهری شرایط همیشگی خود را ندارد که من با این موضوع مخالفم. مظاهری برخی بازی‌ها با توپگیری‌هایی که داشته، ما را نجات داده و فکر می‌کنم بهترین دروازه‌بان ایران است. نمی‌توانم به جای کادر فنی تیم ملی تصمیم بگیرم، اما مظاهری می‌تواند دروازه‌بان شماره یک تیم ملی باشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ombgl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رضایت با تبصره سرمربی ذوب آهن از نحوه بازی مسلمان
نمازی: مسلمان نیاز به جنب و جوش بیشتری دارد