تاریخ انتشار: 1397/06/31 12:34
کد خبر: 129411

کارت زرد چالش بزرگ پرسپولیس در نیمه نهایی

چهار بازیکن پرسپولیس در خطر محرومیت قرار دارند.
کارت زرد چالش بزرگ پرسپولیس در نیمه نهایی

شاگردان برانکو در حالی به مرحله نیمه نهایی جام ملت های آسیا راه یافته اند که باید با چالش بزرگی مقابله کنند.

تیم فوتبال پرسپولیس که برابر الدحیل دست به یک معجزه زد و با پنجره بسته و بدون نیمکت آن چنان قوی این تیم را از پیش رو برداشت، حالا باید ۱۰ مهر ماه برابر یاران ژاوی صف آرایی کند .اما نکته ای که هواداران پرسپولیس را به شدت نگران می کند محرومیت بعضی بازیکنان پرسپولیس در بازی با السد است.

پرسپولیس در دیدار رفت برابر السد  کمال کامیابی نیا و محمد انصاری را به دلیل محرومیت در اختیار نخواهد داشت . سرمربی سرخ پوشان هم که در بازی برگشت برابر الدحیل  توسط ایرماتوف  از زمین مسابقه اخراج شد هم با محرومیت مواجه شده است.

حسین ماهینی، شجاع خلیل زاده، بشار رسن،علی علیپور هم بازیکنان یک کارته تیم فوتبال پرسپولیس هستند که اگر در دیدار رفت با السد کارت زرد بگیرند دو اخطاره شده و  بازی برگشت را از دست خواهند داد.

در جریان بازی پرسپولیس با الدحیل هم شاهد بودیم کمال کامیابی نیا کارت زرد بی موردی از داور دریافت کرد و همچنین در خطر اخراج هم قرار گرفت. برانکو ایوانکوویچ که خود هم از محرومان دیدار حساس با السد است باید بازیکنانش را از لحاظ روانی آماده کند تا با دریافت کارت های بی مورد تیم پرسپولیس را دچار مشکل نکنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ky7jq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آغاز برنامه آماده سازی پرسپولیس برای رویارویی با السد