تاریخ انتشار: 1397/06/31 13:30
کد خبر: 129405

مصدومیت روزبه چشمی مصلحتی است؟!

مدافع استقلال به دلیل مصدومیت دیدار با نساجی را از دست داد. با اعلام کادر فنی تیم استقلال روزبه چشمی به دلیل مصدومیت، آبی‌ها را در مصاف با نساجی همراهی نمی‌کند.
مصدومیت روزبه چشمی مصلحتی است؟!

این بازیکن در نخستین تمرین تیم استقلال بعد از بازگشت تیم از قطر به دلیل مصدومیت با آبی‌پوشان تمرین نکرده بود. اینکه در چنین شرایطی یکدفعه بحث مصدومیت روزبه مطرح می‌شود مخاطب فوتبال را به شک می‌اندازد که چون او در بازی با السد اخراج شد و در پی اخراج او، استقلال فرصت صعود را از دست داد، به همین دلیل این روزها شرایط روحی خوبی ندارد و کادرفنی بیشتر به او استراحت داده است.
در بازی رفت استقلال و السد، محمد دانشگر به‌عنوان مقصر اصلی شکست شناخته شد به همین دلیل او از فهرست استقلالی‌ها در بازی برگشت بیرون رفت تا روزبه چشمی دوباره به‌عنوان دفاع وسط به میدان برود اما این بازیکن باتجربه درست سر بزنگاه جایی که باید پخته‌تر عمل می‌کرد با یک حرکت بچگانه از بازی حذف شد تا استقلال در شرایط حساس او را نداشته باشد. در بازی رفت همانقدر که دانشگر مقصر شناخته شد، به همان اندازه هم در بازی برگشت جانشین او یعنی روزبه چشمی مورد انتقاد قرار گرفت تا این جابه‌جایی هیچ اثر مثبتی نداشته باشد. شاید در این شرایط استقلالی‌ها حسرت از دست دادن حسینی را بیش از پیش بخورند، دفاع وسطی که بعد از جام جهانی حاضر نشد در کنار استقلالی‌ها بماند. استقلال نیاز دارد که در کنار منتظری به فکر یک دفاع وسط مطمئن باشد. قلب دفاع استقلال شکننده نشان داده و این نکته در ادامه به ضرر استقلالی‌ها خواهد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2alpze

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


غایبان استقلال برای دیدار با نساجی مشخص شدند