تاریخ انتشار: 1397/06/31 22:19
کد خبر: 129325

مدیرعامل سایپا: بچه‌ها ایثار کردند و بردیم

مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: نفت مسجد سلیمان را با ایثارگری بازیکنانمان و درایت علی دایی شکست دادیم.
مدیرعامل سایپا: بچه‌ها ایثار کردند و بردیم

رضا درویش، مدیرعامل باشگاه سایپا درباره برتری این تیم مقابل نفت مسجد سلیمان در هفته هفتم لیگ برتر گفت: بچه های ما نیمه دوم بازی جوانمردانه ای انجام دادند اما صحنه اخراج ساموئل سارفو حتی کارت زرد هم نداشت که داور به او کارت قرمز داد. این چنین تصمیم هایی نتیجه بازی را تغییر می دهد اما بازیکنان ما با وجود ۱۰ نفره بودن ایثارگری کرده و از جان مایه گذاشتند تا بازی یک بر صفر باخته را ببریم. گل تیم نفت هم خطا بود و داور اشتباهات محرزی داشت.

او درباره اعتراض علی دایی به داور بازی اظهار داشت: من به دایی حق می دهم چراکه حتی اگر داور می خواست سخت گیری هم کند باید به سارفو کارت زرد نشان می داد‌. در آن لحظه ۲ تعویضمان را هم انجام داده بودیم و اخراج مدافع میانی سایپا کار ما را سخت کرد. تنها با رشادت بچه ها و درایت علی دایی به پیروزی رسیدیم چراکه امکان ندارد در چنین وضعیتی تیمی که بازی را باخته در نهایت آن را ببرد.

مدیرعامل باشگاه سایپا افزود: اگر مقابل نفت مسجد سلیمان نتیجه نمی گرفتیم از جمع تیم های صدرجدولی هم خارج می شدیم.

درویش درباره برنامه های باشگاه سایپا برای تقویت این تیم در لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: تا آغاز فصل آتی لیگ قهرمانان که در ماه بهمن برگزار می شود زمان زیادی داریم و علی دایی هم سعی دارد تیم را تقویت کند‌. اگر نفرات آسیب دیده سایپا هم به تیم اضافه شوند بدون شک نتایج بهتری می گیریم.

او درباره احتمال شکایت باشگاه سایپا از قضاوت عادل، گفت: بارها از داوری شکایت کرده ایم اما مگر اتفاقی رخ داده که با این اقدام به جایی برسیم. نیم فصل اول سال گذشته ۶ امتیاز را به دلیل اشتباهات داوری از دست دادیم که اگر این اتفاق ها رخ نمی داد در رتبه دوم جدول قرار می گرفتیم و مجبور نبودیم لیگ قهرمانان را از مرحله پلی آف شروع کنیم.

مدیرعامل باشگاه سایپا درباره بستری شدن محمد دایی در بیمارستان بیان کرد: او عمل قلب باز انجام داده است و اکنون دوران نقاهت را پشت سر می گذارد. با عنایت امام حسین(ع) محمد دایی الان وضعیت خوبی دارد و به زودی با اجازه پزشک معالجش به تیم سایپا اضافه می شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/369kxz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ترابی سرباز هم شود به تراکتورسازی نمی‌رود