تاریخ انتشار: 1397/06/31 22:53
کد خبر: 129316

شفر: 89 دقیقه بازی را کنترل کردیم/ با اعتماد به نفس به استقبال دربی می رویم

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: با اعتماد به نفس به استقبال دربی می رویم.
شفر: 89 دقیقه بازی را کنترل کردیم/ با اعتماد به نفس به استقبال دربی می رویم

 وینفرد شفر سرمربی استقلال با حضور در نشست خبری بعد از دیدار با نساجی گفت: قبل از اینکه بخواهم راجع بازی صحبت کنم، می خواهم بابت اتفاقات تروریستی امروز که باعث شهادت جمعی از مردم شد، تسلیت بگویم. من حدود یکسال است که در ایران هستم و خیلی خوب مردم را می شناسم و از شنیدن اتفاق امروز غمگین و ناراحت شدم. دیدم در یکی از بازی های دیروز سنگی به صورت یک داور برخورد کرد و این موضوع باعث ناراحتی من شد. نمی دانم چرا این اتفاق رخ می دهد و این اتفاق یک اتفاق فوتبالی نیست. فوتبال یکی از بهترین ورزشها در تمام دنیا است و این اتفاق فوتبالی نبود.

وی افزود: مربیان، تیم ها، بازیکنان، رسانه و هواداران در قبال داور مسابقه مسئول هستند و من این اتفاقات خشونت آمیز را درک نمی کنم. امروز دیدید که بهترین فرد در داخل زمین، داور مسابقه بود. داور مسابقه دیروز خوش شانس بود زیرا اگر سنگ بالاتر می خورد، اتفاق بدی رخ می داد. نساجی نزدیک به 25 سال در لیگ برتر نبود و بابت بازگشت این تیم تبریک می گویم. مردم این شهر تا جایی که من دیدم بسیار مهربان هستند و دیدید که امروز ورزشگاه فضای خوب و بدون خشونتی داشت.

وی درباره دیدار با نساجی و تساوی استقلال، افزود: ما 90 دقیقه و یا 89 دقیقه بازی را کنترل کردیم و مشکل ما گل نزدن و نزدن ضربه اخر بود. اگر گل می زدیم، برنده بودیم. ما باید بیشتر روی پاس و ضربه آخر کار کنیم. همچنین باید تمرین بیشتری روی کرنر و ضربه ایستگاهی انجام دهیم. اگر کمی شانس بیشتری داشتیم می توانستیم در صحنه شوت گرو صاحب گل شویم. وقتی بازی امروز را با بازی مقابل السد در تهران و بازی مقابل پارس در جم مقایسه می کنیم، می بینم که امروز خوب بازی کردیم و مشکل ما ضربه آخر بود. با اعتماد به نفس خوب به استقبال دربی می رویم و برای کسب نتیجه نیز شانس خوبی داریم.

سرمربی استقلال در ادامه عنوان کرد: 3 مهاجم داشتن، تضمینی برای گلزنی نیست. فرشید باقری یک شوت خوب زد که در میانه راه به حریف برخورد کرد و شاید این توپ گل می شد. نه فقط مهاجمان که باید هافبک ها و مدافعان باید در حمله و گلزنی کمک کنند.

شفر در ادامه در واکنش به شایعاتی درباره اختلاف میان رحمتی و حسینی خاطر نشان کرد: اولین بار است که در این شهر حضور دارم اما یک سال است که در ایران حضور دارم. بارها گفتم که شایعات زیاد هستند و به شایعات توجه نکنید. هر کسی می خواهد بازی کند و این موضوع مربوط به دروازه بان ها نیست. دروازه بان های ما هیچ مشکلی ندارند. این را بارها گفتم که در ایران چه چیزهایی زیادی است و حالا شنیدم که برنج های خوبی در این قسمت از کشور وجود دارد و احتمالا شایعه اینجا هم زیاد است.

او در پایان صحبت های خود گفت: من قبلا هم گفتم که شایعات نه فقط در مورد حسینی و رحمتی، بلکه درباره هر موضوعی وقتی منتشر می شود، باعث ناراحتی می شود. من هیچ وقت دروغ نمی گویم و پشت سر صحبت نمی کنم و هر زمانی که یک موضوعی را می گویم، می توانید آن را باور کنید و همیشه حقایق را همینگونه می گویم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ppda6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نتایج بد استقلال با شفر؛ همچنان بدون پیروزی