تاریخ انتشار: 1397/07/01 19:23
کد خبر: 129188

نمایش خوب مهاجم سابق استقلال در اسلواکی

مهاجم ایرانی اسپارتاک ترناوا نمایش فوق‌العاده‌ای با به ثمر رسانده دو گل برابر دان استریدا داشت ولی در نهایت تیم او شکست خورد.
نمایش خوب مهاجم سابق استقلال در اسلواکی

در یکی از بازی‌های هفته نهم فورتونا لیگ اسلواکی تیم اسپارتاک ترناوا که علی قربانی را به‌عنوان تک مهاجم در ترکیب داشت، از ساعت ۱۶:۳۰ امروز در خانه دان استریدا رده پنجمی به میدان رفت.

علی قربانی که پس از عقد قرارداد با اسپارتاک ترناوا در دیدار جام حذفی به میدان رفت و سه پاس گل داد و در فورتونا لیگ هم ۱۵ دقیقه به‌عنوان بازیکن تعویضی برابر زیلینا در زمین حضور داشت، پس از یک مسابقه غیبت در ترکیب تیمش در دیدار لیگ اروپا مقابل اندرلخت بلژیک، امروز مجددا به‌عنوان یار اصلی وارد بازی شد و عملکرد درخشانی داشت.

مارکو دیوکوویچ در دقیقه ۷ برای دان استریدا موفق به گلزنی شد ولی قربانی، مهاجم فصل قبل استقلال توانست در دقیقه ۲۹ نخستین گل خود برای اسپارتاک ترناوا را به ثمر رسانده و بازی را مساوی کند.

در حالی که نیمه اول با تساوی یک بر یک به پایان رسیده بود، در دقیقه ۶۲ باز هم علی قربانی موثر ظاهر شد و توانست دومین گل خود و اسپارتاک ترناوا را بزند، اما در ادامه تیم او نتوانست از این برتری استفاده کند و با گل‌هایی که در دقایق ۷۶ و ۱+۹۰ دریافت کرد، با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب شد.

در روزی که علی قربانی توانست در نخستین حضورش در ترکیب اسپارتاک ترناوا گلزنی کند، تیم او امتیازی به دست نیاورد تا هشت امتیازی و در رده نهم جدول فورتونا لیگ اسلواکی بماند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ppdyl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حتما از گزارشگر بازی صنعت نفت و تراکتورسازی شکایت خواهیم کرد!

 از داور بازی های آسیایی تقدیر شد/ دیدار دو استقلالی بعد از ۱۴ سال
در جریان دیدار خبرنگاران و رسانه ورزش همدان