تاریخ انتشار: 1397/07/02 00:27
مدیر تیم پرسپولیس: سپیدرود همه روزنه‌ها را بسته بود
کد خبر: 129133

مشکلی با برانکو ندارم/ دربی یک بازی سخت است

مصطفی قنبرپور مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت که تیم فوتبال سپیدرود در دیدار مقابل پرسپولیس، همه روزنه‌ها را بسته بود.
مشکلی با برانکو ندارم/ دربی یک بازی سخت است

مصطفی قنبرپور پس از برتری یک بر صفر پرسپولیس مقابل سپیدرود رشت اظهار داشت: ما پله به پله جلو می‌رویم. می‌دانستیم سپیدرود خیلی بسته بازی می‌کند و تا دقایق آخر، همه روزنه‌ها را بسته بود. رسیدن به دروازه این تیم سخت بود. بخت و اقبال یار سپیدرود بود و ما چند فرصت خوب را هم روی شوت و سانتر از جناحین از دست دادیم. خوشحالیم پاداش صبر و حوصله‌ای را که بازیکنان به خرج دادند، گرفتیم.

وی در مورد اینکه آیا باشگاه پرسپولیس هم مانند استقلال در دربی برگشت به اختصاص 50 درصد از ورزشگاه آزادی به تماشاگران استقلال رضایت می‌دهد یا خیر، گفت: این را در جلسه‌ای که با گرشاسبی خواهیم داشت، بررسی می‌کنیم.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس درباره دیدار روز پنجشنبه این تیم مقابل استقلال تصریح کرد: دربی یک بازی سخت است و برانکو برای این مسابقه، تمرینات بهتری در نظر دارد. امیدوارم بازی خیلی خوب و قابل قبولی همانند دیدار مقابل الدحیل و سپیدرود ارائه کنیم و مقابل حریف خیلی خوب‌مان یعنی استقلال نتیجه بگیریم.

قنبرپور در این باره که گفته می‌شود روابط خوبی میان او و برانکو ایوانکوویچ وجود ندارد، خاطرنشان کرد: این حرف و حدیث‌ها همیشه وجود دارد. امیدوارم این حاشیه‌ها به باشگاه پرسپولیس ضربه نزند، چون پرسپولیس از همه چیز مهم‌تر است. این مسائل سبب ایجاد تنش می‌شود. من و برانکو چهار سال است که با هم کار می‌کنیم و زمانی که من دستیار او بودم و نیز در زمانی که مدیر تیم شدم، مشکلی با هم نداشته و نداریم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gzpqx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جلسه مدیر پرسپولیس و سید جلال در حاشیه دیدار تدارکاتی