تاریخ انتشار: 1397/07/02 00:35
کد خبر: 129130

فدراسیون فوتبال هم برای کارلوس کی‌روش شرط گذاشته است؟

فدراسیون فوتبال در حالی شروط کارلوس کی‌روش را برای تمدید قرارداد اعلام کرده که در خصوص شروط فدراسیون در قبال این مربی، چیزی اعلام نشده است.
 فدراسیون فوتبال هم برای کارلوس کی‌روش شرط گذاشته است؟

تا همین چند روز پیش گفته می‌شد قرارداد کارلوس کی‌روش برای ادامه حضور روی نیمکت تیم ملی تمدید نشده است. حتی بار دیگر صحبت از پیشنهادهای رنگارنگ به این مربی پرتغالی به میان آمد، اما با اعلام مهدی تاج، قرارداد فدراسیون فوتبال با کی‌روش تمدید شده است.

درباره نحوه تمدید قرارداد کی‌روش، حرف و حدیث بسیار زیاد بود. گفته می‌شد فدراسیون فوتبال نمی‌تواند تعهدات کی‌روش را عملیاتی کند و به همین دلیل تمدید قرارداد او هر بار به تعویق می‌افتد، اما این بار شروطی هم که از سوی کی‌روش برای فدراسیون تعیین کرده بود، مورد پذیرش قرار گرفت. این شروط عبارت است از: «1- استراتژی فدراسیون فوتبال حمایت از تیم ملی باشد. 2- فدراسیون برای تأمین امکانات و پیش‌بینی بازی‌های دوستانه متناسب با رقبا تلاش کند. 3- فدراسیون تعهد کند حقوق مربیان و پاداش اعضای کادرفنی تیم ملی را پرداخت کند. (حداکثر هفت تا هشت روز پس از وقوع اتفاق). 4- فدراسیون فوتبال تعهد کند مسئله بازیکنان سرباز بدون مشکل حل شود.» مهدی تاج نیز در خصوص اولین شرط کارلوس کی‌روش در گفت‌وگویی اعلام کرد: «کی‌روش خواهان این بود که اولویت فدراسیون فوتبال ارائه کمک‌های مادی و معنوی به تیم ملی باشد».

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bqpx9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کی روش گزینه احتمالی نیمکت تیم ملی آمریکا

 کی‌روش: خوشحال هستم که با افتخار به کشور بازگشتیم
موفقیت‌ تیم ملی با فداکاری کادری متعهد رقم خورد