تاریخ انتشار: 1397/07/02 10:40
کد خبر: 129096

اظهارات مدافع ماشین سازی در خصوص اخراج شدنش از بازی

مدافع تیم فوتبال ماشین سازی گفت داور فراموش کرده بود کارت زرد اول را به من داده و برای همین من را اخراج کرد.
اظهارات مدافع ماشین سازی در خصوص اخراج شدنش از بازی

سیداحمد موسوی مدافع راست ماشین سازی که در دیدار مقابل پارس جنوبی از سوی داور بازی از زمین مسابقه اخراج شده بود در خصوص اخراجش گفت: فکر کنم نمی دانست کارت زرد اول را گرفتم و به نظرم اگر کارت هم نمی داد اتفاق خاصی نمی افتاد. من در طول بازی اصلا خطا نکرده بودم  و این اولین خطام بود و کارت زرد اولم را که به دلیل تمارض گرفته بودم آن هیچی؛ کارت زرد دوم را چون یادش نبود که در ابتدای بازی به من کارت زرد داده است بالا برد. داور اگر باتجربه بود تا اولین خطا را انجام می دادم باید به من تذکر جدی می داد که اگر خطا کنی کارت زرد دوم را به تو خواهم داد.

 

او در ادامه گفت: داور اگر کارت هم نمی داد اتفاق خاصی نمی افتاد و کسی اعتراض نمی کرد ولی چون یادش نبود و ما جلو بودیم خواست جو را برگرداند من را اخراج کرد که در واقع برعکس شد و بازی به سمت خشونت و استرس رفت. در مقابل اخراج میربزرگی در دقیقه  رخ داد که آن را دیگر باید صددرصد کارت قرمز نشان می داد.

 

وی درباره بازی می گوید: این بازی را برای برد آمده بودیم حالا هرچند جام حذفی برد آورده بودیم و یک انگیزه و روحیه گرفته بودیم اما چون به اولین پیروزی در لیگ دست پیدا نکرده بودیم می خواستم که پیروزی در لیگ را هم تجربه کنیم. ما نمی خواستیم عقب بشینیم و دنبال گل های بیشتر بودیم و به حریف فشار وارد کنیم اما چون گل زودهنگام زده بودیم طبیعی بود که تیم عقب بکشد.

 

از او در خصوص شباهت نتیجه گیری ماشین سازی با امسال تا هفته هفتم سوال کردیم که او در پاسخ گفت: امسال بدشانسی آوردیم، پارسال ولی ما تا هفته هفتم بازنده مطلق بودیم 4 تا از پارس جم، 3 تا از ذوب آهن و به تیم سیاه جامگانی که آخر جدول بود نتیجه را واگذار کردیم حتی قشنگ هم بازی نمی کردیم. اما امسال مقابل حریفان در دقایقی جلو بودیم و حالا به دلایلی نتیجه را به حریف می دادیم.  ما قصد کرده بودیم که یک تکانی بخوریم و این تغییر و تحولات باعث شد که تیم دچار شوک شود و مقابل حریفی مثل پارس جنوبی نتیجه بگیریم. البته سال گذشته در همین مقطع با شوک حضور آقا فیروز تیم برگشت و امسال هم حضور آقای مهاجری باعث ایجاد این شوک در تیم شد.

 

موسوی می گوید که کار کریمی و مهاجری به هم شباهت دارد اما برای بهتر شدن ماشین سازی نیاز به زمان دارد: در کاربلد بودن و کار فنی آقا فیروز شکی نیست و همه می دانند که او سرمربی توانمندی است و عملکردش مشخص است. آقا رضا را هم همه می شناسند و در واقع کارفنی هر دوی آنها یک شباهت هایی به هم دارند همین کار را برای آقای مهاجری راحت تر کرد اما خب تفاوت هایی هم در سبک بازی و نگرش هر دو وجود دارد که باعث شده بچه ها نسبت به قبل بهتر کار کنند.

 

او در ادامه اضافه کرد: همه اتفاقات و تغییرات قبل از فصل دست به دست هم داد تا نتوانیم در بازی هایمان موفق باشیم اما یکی هم نگرفتن این نتایج بود که بچه ها را دچار مشکلات روحی روانی کرد. به جز آن ما یک هفته هم سرمربی نداشتیم و یک هفته ای هم در گیرودار تعیین سرمربی بودیم که فکر می کنم همه این ها موجب شد نتیجه نگرفتن و گل هایی که می خوردیم شد. آقای مهاجری بعد از آمدن به ماشین سازی روی تیم خیلی کار کرد تا تیم به باور برسد و ما باید برای اعتبار خودمان و آینده باید نتیجه می گرفتیم. آقارضا اگر درباره بحث فنی و بالابودن انتظاراتشان درست گفته اند اما خودشان می دانند این موضوع مستلزم زمان است. البته تعطیلات لیگ خیلی به نفع ما شد. مطمئنا با گذشت زمان و هفته به هفته و بعد از تعطیلات به هماهنگی و آمادگی صددرصدی کادرفنی خواهیم رسید.

 

مهدی زاده که هنوز تکلیفش به طور قطع مشخص نیست ان شاالله که بتواند خودش را به این بازی برساند اما  ما بچه های جوان خوبی در این پست داریم که امیدوارم جایگزین های خوبی باشند و تیم بتواند نتیجه بگیرد. ما یک تیم یکدل داریم و بازیکنانی در ماشین سازی حضور دارند که توانایی حضور در چند پست را دارند فکر کنم خیلی نگران این موضوع باشیم. ضمن آنکه بچه ها با غیرتی که در این بازی نشان دادند این مشکل را پوشش دادند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/458o5q

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


می خواستیم از آندو استفاده کنیم، اما 10 نفره شدیم!