تاریخ انتشار: 1397/07/02 17:53
کد خبر: 129042

واکنش میناوند به شکایت کاپیتان استقلالی ها

حکم شکایت مهدی رحمتی بر علیه مهرداد میناوند که به خاطر اظهارات او انجام شده بود صادر شده است.
واکنش میناوند به شکایت کاپیتان استقلالی ها

امروز وکیل مدافع مهدی رحمتی اعلام کرد که شعبه 1057 دادگاه کارکنان دولت مبنی بر محکومیت میناوند خبر داد. مهرداد میناوند در همین رابطه به "ورزش سه" گفت:« اول بگویم که اصلا علاقه ای ندارم راجع به حرف های وکیل مهدی رحمتی صحبت کنم چون دلیلی برای این کار ندارم. بله من رفتم دادگاه و توضیحات لازم را دادم. حتی من به اصرار دوستان که گفتند چیزی از تو کم نمی شود به واسطه اینکه شوخی کرده بودم عذرخواهی کردم. حتی دو سه تا از بچه ها آمدند جلو و پادرمیانی کردند که قبول نکرد.»

او همچنین گفت:«فردا هم قرار است حکم را صادر کنند. تا جایی هم که می دانم یک جریمه مختصر نقدی است و به نظرم اینهمه رفت و آمد و مصاحبه واقعا ارزشش را نداشت. مملکت ما قانون دارد و هرکسی نمی تواند هرچیزی را که مدنظر خودش هست به کرسی بنشاند.»

میناوند همچنین گفت:« من در دادگاه گفتم ، هنوز هم می گویم که نه پنگوئن پرنده بدی است و نه من قصد توهین داشتم. یک شوخی بود و خیلی عادی صحبت کردم ، از این بدتر کلی پیش می آید. در برنامه اکبر عبدی اینهمه با من شوخی کرد و حتی گفت مثل اینکه بارداری! اما من می گویم کسی که سه چهارمیلیارد تومان پول می گیرد باید واقعا آستانه تحملش را بالاتر ببرد.»

او اضافه کرد:« من اگر عذرخواهی کردم فقط به خاطر خانواده اش بود، من با علیرضا منصوریان هم صحبت کردم ، همه می دانند در اردوهای تیم ملی هزاربرابر از این بدترش برای بچه ها پیش می آید. نکته ای که می خواهم بگویم این است که این آقایان انگار جرات نکردند که از آن رسانه شکایت کنند چون آن ها، کلی به من اصرار کردند تا این را بگویم. خداراشکر این مساله ختم به خیر شد و امیدوارم ما بیشتر از اتفاقات دور و برمان درس بگیریم. ما جایی زندگی می کنیم که همین دوروز پیش یک سرباز بیست ساله جانش را گرفت کف دستش تا جان دیگران را نجات دهد آن وقت ما برای یک شوخی که بابتش عذرخواهی هم کردیم اینهمه مصاحبه و عاقبت هم  شکایت می کنیم.»

میناوند همچنین گفت:« توصیه من به مهدی رحمتی این است که تمرکزش را به جای این مسایل روی تیمش و دربی بگذارد تا لااقل نگذارد ما (پرسپولیس) بیشتر از دو گل بزنیم. بازیکنی که سالی سه چهارمیلیارد می گیرد همه انتظار دارند که خیلی بیشتر روی کارش تمرکز داشته باشد. »

امیدوارم به دربی

بازیکن سابق پرسپولیس همچنین درباره دربی روز پنجشنبه گفت:« خیلی به این بازی امیدوارم. شب قبل از بازی گذشته که باتیم به اردوی پرسپولیس رفتم و می دانستم که ممکن است ببازیم اما الان خیلی امیدوارم. می دانم شرایط هزاربرابر برای تیم سخت تر شده و همه می دانیم چه اتفاقاتی برای پرسپولیس افتاده است. با این حال این تیم توانایی این را دارد که هرکدام از بازیکنانی که امروز روی نیمکتش می نشیند فردا یک طارمی، احمدزاده یا محرمی شود.برانکو نشان داده که دید خیلی بزرگی دارد و این بهترین فرصت برای این بچه ها است که بتوانند خودشان را نشان بدهند. این در حالی است که استقلال در بین تمام تیم های ایران بیشترین ریخت و پاش را داشته است. سعی دارم فوتبالی حرف بزنم و امیدوارم کسی ناراحت نشود. اما واقعیت است که استقلال برعکس پرسپولیس که نمی توانست تا توانست بازیکن گرفت و الان روی نیمکتش پر از مهره است و هرچی مصدوم و محروم می دهند بازهم بازیکن اسمی دارند.»

میناوند همچنین درباره تجربه حضورش در لیگ برتر به عنوان مربی گفت:«خیلی ها می گویند شاید من در رشته های دیگر بتوانم به اهداف خیلی بزرگی برسم اما خودم عاشق فوتبال و مربیگری هستم. نگاهم به فوتبال جدی است و دلم می خواهد از تجربه ملی  و باشگاهی ام استفاده کنم. من واقعا دنبال فوتبال هستم و همه بازی ها حتی بازی های لیگ های پایین تر را می بینم.الان هم فکر می کنم که یکسری آدم های اضافه در فوتبال ایران هستند که حتی نباید در رده های نوجوانان و نونهالان تیم داشته باشند اما در لیگ برتر مربیگری می کنند. اما بالاخره روزی می رسد که این ها نمی توانند و باید بروند و آدم هایی مثل مهدوی کیا و هاشمیان هستند که می آیند. بازهم می گویم حضورم در لیگ برتر با تیم سپیدرود تجربه خیلی بزرگ و دوست داشتنی بود.»

او درباره علی کریمی و تیم سپیدرود اضافه کرد:« آرزوی موفقیت بزرگ برای علی کریمی دارم. تیم سپیدرود برابر پرسپولیس خیلی خوب دفاع کردو آنچه برای من مهم است برخورد علی کریمی زمانی است  که  بازی صفر صفر است و این تیم در آزادی یک امتیاز گرفته است. این رفتار واقعا ستودنی است و من فکر می کنم این حرکت حتی در دنیا هم بازتاب داشته است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rpg7y

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 میناوند: رویایی ترین بازی پرسپولیس را دیدیم/ آقای کی روش چشمانت را باز کن!