تاریخ انتشار: 1397/07/02 20:27
کد خبر: 129025

معاون ورزشی استقلال ما هم شادی منشوری منشا را دیدیم/ کمیته اخلاق با دقت همه اتفاقات را رصد می کند

معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت: ما هیچ اقدامی در راستای محروم کردن گادوین منشا انجام ندادیم و درخواستی هم در این زمینه نداشتیم.
معاون ورزشی استقلال ما هم شادی منشوری منشا را دیدیم/ کمیته اخلاق با دقت همه اتفاقات را رصد می کند

علی خطیر در خصوص درخواست باشگاه استقلال از کمیته اخلاق در خصوص محرومیت گادوین منشا اظهار داشت: این موضوع به ما ارتباطی پیدا نمی کند و اگر لازم باشد کمیته اخلاق به پرونده شادی منشوری منشا ورود خواهد کرد.

وی افزود: ما هم شادی منشوری منشا را دیدیم اما خود را در مقامی نمی بینیم که از کمیته اخلاق درخواست محرومیت بازیکن پرسپولیس را داشته باشیم. کمیته اخلاق با دقت همه اتفاقات را رصد می کند و اگر لازم به برخورد با این بازیکن برای شادی منشوری بعد از گلزنی به الدحیل باشد خودش ورود خواهد کرد.

معاون ورزشی باشگاه استقلال در خصوص احتمال بازگشت جیری ساناک به کادر فنی این باشگاه گفت: ساناک با باشگاه ما قرارداد دو ساله دارد و باید به این قرارداد پایبند باشد. ما در حال مذاکره با او هستیم و اولویت مان راضی کردن وی برای بازگشت به تهران است. اما اگر او حاضر به بازگشت به تهران نشد واحد حقوقی باشگاه وارد عمل شده و از طریق مراجع حقوقی این پرونده را پیگیری خواهیم کرد.

خطیر در خصوص این که در صورت عدم رضایت ساناک برای بازگشت به تهران فرد دیگری در کادر فنی جانشین او خواهد شد یا خیر گفت: این بستگی به نظر سرمربی دارد اما اگر ساناک در نهایت به تهران بازنگشت و شفر هم درخواستی برای دستیار جدید داشت، باشگاه این آمادگی را دارد که فرد دیگری را به کادر فنی  اضافه نماید. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/369kqe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جپاروف: اگر ۱۳۰ هزار دلارم را ندهید، شکایت می‌کنم