تاریخ انتشار: 1397/07/02 23:02
کد خبر: 129012

علی حاتم:چندین بار در این فصل از داوری‌ها متضرر شدیم

مدیر تیم فوتبال سایپا به قضاوت یک داور مازندرانی در دیدار اخیرشان برابر نفت مسجدسلیمان معترض شد.
علی حاتم:چندین بار در این فصل از داوری‌ها متضرر شدیم

علی حاتم در این باره گفت: بازی هفته آینده ما مقابل نساجی و اعتراض ما این است که چرا به فاصله این یک دیدار، داوری از استان مازندران برای دیدار ما و نفت مسجدسلیمان انتخاب کرده‌اند و از کمیته داوران فدراسیون می‌خواهیم در چیدمان داوران مسابقات دقت بیشتری داشته باشند تا مشکلی به وجود نیاید.

 

او با اشاره به صحنه اخراج ساموئل سارفو، مدافع سایپا گفت: داور بازی ما و نفت مسجدسلیمان بیهوده به سارفو کارت قرمز داد؛ ما در کنار زمین و نزدیک به صحنه‌ای که اتفاق افتاد بودیم و در بازبینی مسابقه هم دیدیم که داور اشتباه فاحشی مرتکب شده و قطعا نباید از کارت قرمز استفاده می‌کرد.

 

مدیر تیم سایپا اضافه کرد: ما از کمیته داوران می‌خواهیم برای این موضوع تجدید نظر کنند تا اتفاقی رخ ندهد؛ چندین بار در این فصل از داوری‌ها متضرر شدیم و به کمیته داوران فدراسیون نامه زدیم تا چاره‌ای بیاندیشند و اشتباهات سهوی و عمدی داوران اتفاق نیافتد یا حداقل کمتر شود چون واقعا تیم‌ها متضرر می‌شوند.

 

حاتم درباره برخورد احتمالی با استقلال در جام حذفی گفت: ماهیت جام حذفی همین است و برنده‌ها از قبل تعیین شده نیستند؛ تیمی که به دنبال قهرمانی است، فرقی نمی‌کند با چه حریفی رقابت دارد و رو به روی آن قرار می‌گیرد؛ ما با انگیزه بالا و تلاش مضاعف بازیکنان برای رسیدن به قهرمانی تلاش خواهیم کرد.

 

 

او یادآور شد: بیشتر نفرات تیم ما را جوانان تشکیل می‌دهند، در همه بازی‌ها برای کسب برد وارد زمین می‌شویم و همه تلاش می‌کنند تا بهترین نتیجه را بگیرند؛ در بازی با نفت مسجدسلیمان بازیکنان خیلی سعی کردند تا بتوانیم با وجود ۱۰ نفره شدن به پیروزی برسیم که این اتفاقات هم افتاد و از آقای دایی تشکر می‌کنیم تعویض‌های طلایی و به موقعی انجام دادند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ljlg6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آقای دایی در طول بازی و حتی بعد از بازی صبوری کردند

در تمام بازی‌ها شادی‌ام را با دایی تقسیم می‌کنم
بهزاد غلامپور: مقابل نفت مسجدسلیمان دو نیمه متفاوت داشتیم