تاریخ انتشار: 1397/07/03 08:45
کد خبر: 128988

کریمی انسان فوق العاده ای است اما مربی خوبی نیست!

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سپیدرود رشت مقابل پرسپولیس که با کمترین توانایی از لحاظ بازیکن به میدان رفت همچون سیستم دفاعی کی‌روش بازی کرد.
کریمی انسان فوق العاده ای است اما مربی خوبی نیست!

جواد الله وردی در گفتگو با خبرنگار، در خصوص پیروزی های اخیر پرسپولیس در رقابت های لیگ قهرمانان فوتبال آسیا و لیگ برتر گفت: پرسپولیس با وجود اینکه با کمبود بازیکن مواجه است اما برگ های برنده ای دارد که باعث موفقیتش شده است.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: حضور برانکو ایوانکوویچ روی نیمکت پرسپولیس به تنهایی می تواند گره از مشکلات فنی پرسپولیس باز کند. او خیلی خوب تیمش را مدیریت می کند و نقش زیادی در اتحاد تیمی پرسپولیس داشته است. ضمن اینکه بازیکنان و مدیریت پرسپولیس زیر سایه حمایت بی حد و اندازه هواداران توانسته اند با بیشترین توان ممکن به پرسپولیس خدمت کنند.

وی در ادامه در خصوص برد یک بر صفر پرسپولیس مقابل سپیدرود رشت اظهار داشت: کی روش هزاران منفعت برای فوتبال ایران داشته است که یکی از آنها سیستم دفاعی اش بود که بقیه یاد گرفتند. سپیدرود یکی از عجیب ترین تیم های دنیا است که مشکلات فراوانی دارد اما دیدید که تا ثانیه های آخر دفاع کرد و اگر آدام همتی شوت سرکش خود را نمی زد بازی به تساوی می رسید.

الله وردی ضمن انتقاد ار عملکرد فنی علی کریمی در قامت مربی تصریح کرد: کریمی انسان فوق العاده ای است اما واقعا مربی خوبی نیست. علم مربیگری تخصص لازم را می خواهد و نمی توان با تکنیکی که در دوران بازیکنی دارید، همه را در دنیای مربیگری دریبل بزنید. کریمی و امثال او که قوی تر از خودش هم هستند کاملا از سیستم دفاعی کی روش در تیم ملی استفاده می کنند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس پیش بینی خود از دربی پایتخت را اینگونه عنوان کرد: این بازی شرایط متفاوتی دارد و اصلا قابل پیش بینی نیست. اما شرایط این روزهای پرسپولیس خیلی خوب است و کاملا امیداورم این تیم برنده بازی بزرگ تهران شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ppwxa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سپیدرود رشت-پرسپولیس؛یک دیدار فارغ از عشق برای علی کریمی!