تاریخ انتشار: 1397/07/03 12:56
کد خبر: 128952

درخشان: دربی مهمترین بازی پرسپولیس است

سرمربی پیشین پرسپولیس می‌گوید: نتیجه داربی برای هواداران و تیم پرسپولیس بسیار مهم بوده و می‌تواند در روحیه تیم قبل از بازی برابر السد تاثیر بگذارد.
درخشان: دربی مهمترین بازی پرسپولیس است

حمید درخشان درباره داربی هشتاد و هشتم اظهار کرد: به نظرم شاهد بازی خوبی خواهیم بود، چرا که در این بازی پرسپولیس اصلا دوست ندارد با شکست روبه‌رو شود و با یک روحیه بد به مصاف السد برود. قطعا برانکو می‌داند تیمش اگر در داربی برنده باشد، روحیه مضاعف می‌گیرد و می‌تواند عملکرد بهتری در دیدار حساس بعدی برابر السد داشته باشد. از طرفی دیگر استقلالی‌ها هم که چند هفته است خوب نتیجه نگرفته‌اند و از لیگ قهرمانان آسیا حذف شدند به دنبال جبران نتیجه هستند و شاید به نوعی داربی را نقطه عطفی می‌بینند که به وسیله آن بتوانند به بازی‌ها برگردند.

او ادامه داد: درست است که استقلال این روزها شرایط خوبی را سپری نمی‌کند، اما قطعا داربی بازی خاصی است که نتیجه آن به هیچ عنوان به این گونه مسائل ارتباطی ندارد. برانکو بهتر از هر کسی می‌داند باید طوری تیمش را به زمین بفرستد تا برابر یک استقلال آماده بازی کند.

درخشان درباره این که آیا بهتر نیست برانکو کمی محتاط‌تر و به فکر بازی بعدی تیم برابر السد باشد چرا که شاید بازیکنی در این داربی دچار مصدومیت شود؟ ‌گفت: نمی‌شود این‌گونه فکر کنیم که چون بازیکنی مصدوم شود تیم را محتاط به زمین بفرستیم و از بازیکنان بخواهیم آن جنگندگی لازم را نداشته باشند. همان‌طور که کسب نتیجه برابر السد بسیار اهمیت دارد، پیروزی برابر استقلال هم برای هواداران مهم است. من اگر جای برانکو باشم تیمم را با قدرت به زمین می‌فرستم، چرا که اگر تیمی بخواهد قهرمان شود و قدرت خود را به رخ رقیبان بکشد باید در تمام بازی‌ها با قدرت حضور داشته باشد و برای برد به میدان برود.

سرمربی پیشین پرسپولیس درباره این که پیش‌بینی‌اش از نتیجه داربی چیست؟ گفت: داربی را نمی‌شود پیش‌بینی کرد، اما همیشه این بازی جذاب بوده و خواهد بود. یکی از فاکتورهای مهمی که مربیان باید در این بازی در نظر داشته باشند این است که اگر تیم‌شان گلی خورد، دوباره روحیه را به تیم برگردانند تا به بازی برگردند. در آخرین بازی داربی که من سرمربی پرسپولیس بودم همین اتفاق رخ داد و ما یک بر صفر عقب افتادیم، اما در نیمه دوم با زدن دو گل بازی را بردیم.

او در پایان با اشاره به دیدار حساس پرسپولیس برابر السد قطر هم گفت: السد تیم کوچکی نیست، آن‌ها نسبت به گذشته بسیار تقویت شده‌اند، نباید السد را دست کم بگیریم اما در هر صورت پرسپولیس هم تیم قدرتمندی است و ما خیلی امید داریم این تیم به فینال برسد و در این زمینه سعی می‌کنیم هرطوری که می‌توانیم از تیم حمایت کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39dbzw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برتری استقلال مقابل الریان از نگاه آمار