تاریخ انتشار: 1397/07/03 15:33
کد خبر: 128926

رحمتی نقش پررنگی در دربی خواهد داشت/ دو تیم برای نباختن به میدان می‌روند

بازیکن سابق استقلال گفت:مشکل استقلال در حال حاضر گلزنی است، اما من چند بازی اخیر استقلال را که دیدم متوجه شدم بین بازیکنان استقلال شادابی خوبی وجود دارد.
رحمتی نقش پررنگی در دربی خواهد داشت/ دو تیم برای نباختن به میدان می‌روند

احمد جمشیدیان در خصوص شرایط خودش و تیم پاس همدان که سرمربیگری اش را برعهده دارد گفت: 10 روز قبل از آغاز لیگ تیم را جمع و جور کردیم اما رفته به رفته شرایطمان بهتر شد، کار سختی داریم و تلاش می‌کنیم در آینده نتایج خوبی کسب کنیم و به صعود به لیگ دسته اول امیدوار هستیم. 

وی در ادامه درباره اینکه به نظر شما دربی تهران چه نتیجه‌ای رقم می‌خورد، گفت: احساس می کنم که دربی جذابی را شاهد خواهیم بود، در این یکی دو سال اخیر استقلال و پرسپولیس تیم‌های قدرتمند بودند، از زمانی که شفر به استقلال اضافه شد، روند خوبی را طی کرد، اما بعد از جام جهانی استقلال شرایط متفاوتی داشت و با رفتن سه بازیکن تأثیرگذار این تیم شرایط سختی را سپری کردند، به هر حال زمان لازم است که استقلال به هماهنگی‌های لازم برسد. مشکل استقلال در حال حاضر گلزنی است، اما من چند بازی اخیر استقلال را که دیدم متوجه شدم بین بازیکنان استقلال شادابی خوبی وجود دارد و این اتفاق باعث می‌شود که در هفته های آینده بهتر ظاهر شوند. 

جمشیدیان در ادامه درباره شرایط پرسپولیس گفت: سه سال است که بازیکنان پرسپولیس در کنار هم هستند و هماهنگی خوبی بین خط دفاع و هافبک‌های این تیم وجود دارد، خط دفاع  پرسپولیس منظم است و کم‌اشتباه و سخت گل می‌خورد، اما دربی شرایط متفاوتی دارد و به شرایط جدول نگاه نمی‌کند، این به این معنا نیست که چون پرسپولیس در رده دوم قرار دارد و استقلال در حال حاضر شرایط خوبی ندارد، از پیش برنده معلوم است، اما همیشه دربی شرایط خاص خودش را داشته و همه بازیکنان با انگیزه به میدان می‌روند. همه چیز برابر است و فکر می‌کنم دو تیم برای نباختن به میدان می‌روند. 

وی در ادامه گفت: پیش‌بینی سخت است اما این دربی، دربی خوبی خواهد بود، شفر و برانکو مربیان باکیفیتی هستند و مطمئنا جدال جذابی را شاهد خواهیم بود، ممکن است پرسپولیس به خاطر جام باشگاه‌های آسیا محتاطانه بازی کند تا خود را آماده بازی حساس مقابل السد کند، همچنین استقلال با توجه به نتایجی که کسب کرده است ممکن است برای مساوی به میدان برود، احساس من این است که نزدیک به ۸۰ درصد این بازی به تساوی خواهد رسید، اما دربی است و حال و هوای خاص خودش را دارد، ممکن است در زمین اتفاقات جالبی رخ دهد. 

جمشیدیان در پایان در مورد اینکه کدامیک از بازیکنان دو تیم می‌توانند تأثیرگذار باشند، گفت: به نظرم در استقلال مهدی رحمتی نقش پررنگی را دارد چرا که او کاملا بازیکن باتجربه است و سابقه حضور در دربی را دارد و می‌تواند آرامش را در بین بازیکنان استقلال به وجود بیاورد. روح‌الله باقری و مرتضی تبریزی از جمله بازیکنان هجومی استقلال هستند که می‌توانند برّنده باشند و به استقلال کمک کنند، همچنین سیدجلال حسینی در پرسپولیس بسیار تأثیرگذار است، او یک بازیکن باکیفیت و باتجربه است که می‌تواند به پرسپولیس کمک کند، منشا و علیپور هم از جمله بازیکنان خطرناک پرسپولیس هستند که ممکن است روی دروازه استقلال موقعیت‌های خوبی را خلق کنند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27a9je

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مصلح: قبلا استقلالی بودم؛ امیدوارم یک صفر برنده شویم