تاریخ انتشار: 1397/07/03 16:22
کد خبر: 128921

شفر پاسخگو باشد؛ چرا باید بازیکنان خارجی با پول های هنگفت به استقلال آمده و تنها نیمکت نشین باشند؟

پیشکسوت استقلال گفت: هفته هاست که استقلال در امر گلزنی موفق نیست و این نشان دهنده آن است که خط حمله این تیم ضعیف است.
شفر پاسخگو باشد؛ چرا باید بازیکنان خارجی با پول های هنگفت به استقلال آمده و تنها نیمکت نشین باشند؟

سیروس دین محمدی در خصوص عملکرد استقلال برابر نساجی قائمشهر گفت: به نظر من آبی پوشان نمایش خوبی از خود به نمایش نگذاشتند، آنها تا پشت ۱۸ قدم حریف بد نبودند اما متاسفانه در خط حمله ضعیف هستند و وقتی یک تیم  در چند تیم تنها یک گل می زند این نشان دهنده آن است که خط حمله ضعیفی دارد و باید در نیم فصل دوم چاره ای برای آن بیندیشد.

وی تاکید کرد: مرتضی تبریزی هنوز نتوانسته در امر گلزنی موفق باشد و جابجایی ها هم که از سوی شفر صورت می گیرد باعث شده استقلال ترکیب اصلی خود را به طور کامل نشناسد.

دین محمدی خاطرنشان کرد: از سرمربی استقلال بعضی تعویض هایش بعید است؛ در دیدار برابر السد او نباید قائدی را به میدان می آورد ولی او در بازی با السد این کار را کرد اما برابر نساجی که باید قائدی را به میدان می آورد و از سرعت او استفاده می کرد این کار را انجام نداد.

وی در خصوص بازیکنان خارجی استقلال که یا نیمکت نشین هستند یا در دقایق پایانی به میدان می آیند گفت: شفر باید پاسخگوی این موضوع باشد چه کسی و بر چه مبنایی این بازیکنان به استقلال پیوسته اند، دو بازیکن خارجی که هیچ تاثیرگذاری مثبتی برای استقلال نداشته اند و از بازیکنان معمولی ما هم بی کیفیت تر هستند چرا باید با پول های هنگفت به استقلال آمده و تنها نیمکت نشین باشند؟ اگر قرار است چنین بازیکنانی را جذب کنیم به اعتقاد من در لیگ یک و لیگ دو بهتر از اینها را می توان پیدا کرد و حتی اگر روی نیمکت بنشینند اعتراضی نخواهند داشت و می توانند از تجربه بازیکنان بزرگ استفاده کنند اما در مجموع شفر باید به این سوال جواب بدهد که چرا چنین بازیکنان بی کیفیتی را خواسته و قبول کرده آنها به استقلال بیایند.

پیشکسوت استقلال در خصوص دربی ۸۸ که روز پنجشنبه ۵ مهر ماه برگزار خواهد شد، گفت: این بازی با تمامی دیدارهای لیگ متفاوت است هر چقدر هم تیمی ضعیف باشد نمی توان پیش بینی کرد که بازنده بازی است.  دربی همیشه دارای هیجان، استرس و برای برخی بازیکنان انگیزه است و هر دو تیم نمی خواهند مقابل هواداران شان بازنده باشند، بنابراین آنچه را در توان دارند به کار خواهند بست تا در این بازی نتیجه مورد نظر خود و هواداران را کسب کند زیرا می دانند در غیر این صورت روزها باید پاسخگوی سوالات هواداران باشند که چرا این بازی سنتی را واگذار کرده اند.

دین محمدی در پاسخ به این پرسش که پیش بینی شما از نتیجه این دیدار چیست گفت: حتی زمانی که ما هم بازی می کردیم هیچ وقت این بازی را پیش بینی نکردم زیرا شرایط خاصی دارد ولی به طور حتم هر تیمی که از موقعیت هایش بهترین استفاده را کند مطمئنا پیروز این بازی پرتماشاگر خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xpxrw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


زبیدی: پول هم ندهند کنار پورموسوی می‌مانم