تاریخ انتشار: 1397/07/03 17:56
کد خبر: 128907

طلسم نحس سرخ توسط جادوگر شکسته شد

علی کریمی همراه با سپیدرود در لیگ هجدهم روند مثبت تری را نسبت به لیگ هفدهم طی می‌کند و امیدواری بسیاری به وجود آورده است.
طلسم نحس سرخ توسط جادوگر شکسته شد

دیدار با پرسپولیس سومین مسابقه‌ای بود که علی کریمی بعد از بازگشت به سپیدرود بر روی نیمکت مربیگری این تیم رشتی می‌نشست. جدالی که تا دقایق پایانی با نتیجه تساوی بدون گل در جریان بود اما شلیک همتی آب سردی بود بر پیکره این تیم.

آمار کریمی در این سه بازی که بر روی نیمکت سپیدرود نشسته است نسبتا خوب به حساب می‌آید. این تیم در این سه بازی و در مجموع 270 دقیقه تنها یک گل از پرسپولیس دریافت کرده است که برای تیمی که بدترین خط دفاع لیگ برتر را در اختیار دارد آمار خوبی محسوب می‌شود. نکته جالب توجه این است که سپیدرود دو دیدار از سه دیدار اخیر خود را خارج از خانه سپری کرده است.

وقتی که به نتایج سال گذشته سپیدرود همراه با کریمی در مسابقات خارج از خانه رجوع می‌کنیم به این نکته می‌رسیم که این تیم در دیدارهای مذکور حداقل 2 بار دروازه خود را باز شده دیده است و حالا رشد فنی خوبی را تجربه می‌کند. به طوریکه در 180 دقیقه متوالی مقابل ملوان در جام حذفی و پرسپولیس در لیگ برتر، تیم تحت هدایت کریمی تنها یک گل آن هم در دقیقه نود دریافت کرده است.

اما مشکل اصلی سپیدرودی‌ها به بخش تهاجمی باز می‌گردد. جایی که این تیم در امر بازیسازی و گلزنی با مشکلاتی رو به رو است و در فوتبال برای برنده بودن باید گل به ثمر رساند. حال خبر می‌رسد مالک و سرمربی جدید سپیدرود برنامه ویژه‌ای دارند تا در نیم فصل یک مهاجم و هافبک جذب کنند و نقطه ضعف تیمش را اینگونه پوشش دهد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dvwqj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برنامه ویژه هواداران پرسپولیس برای علی کریمی