تاریخ انتشار: 1397/07/03 18:47
کد خبر: 128897

کریمی:اتفاقات بازی با صنعت نفت بسیار زشت بودند

امیرحسین کریمی یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان تیم پیکان در سه فصل اخیر، درباره شرایط این تیم گفتگویی را با خبرنگار ما انجام داد.
کریمی:اتفاقات بازی با صنعت نفت بسیار زشت بودند

 او در ابتدا به بازی با صنعت نفت و همچنین نتایج پیکان پرداخت و گفت: خداراشکر وضعیت تیم خوب است. امسال با مهره های جدیدی که گرفتیم تیم را تقویت کردیم و از لحاظ هجومی خیلی بهتر شدیم. شرایط بدنی‌ خدا را شکر خیلی عالی است. امیدوارم بتونیم نتیجه بگیریم.

 

وی در پاسخ به سوالی راجع به شرایط تیم پیکان هم اظهار داشت: بعد از سه فصل که در پیکان هستم  می توانم بگویم که همه چیز خوب است و همه شرایط در اختیار من گذاشته اند که بهترین باشم و بهترین عملکرد را نشان دهم. باشگاه از هر نظر بازیکنان را تامین می کند و آقای جلالی هم که شرایط خوبی برایمان فراهم کرده امیدوارم بتوانم مفید باشم.

 

هافبک جوان پیکانی ها در ادامه بار دیگر به حواشی ایجاد شده در آبادان اشاره کرد و گفت: صحنه هایی از بازی پیش آمد که هم تیم ما را اذیت کرد هم صنعت نفت را. بالاخره اشتباه داوری همه جای دنیا هم بوده، خیلی بازی ها به نفع ما بوده و بلعکس، تماشاگران آبادانی باید مدار میکردند. واقعا صحنه های بدی بود، یکی از سنگ ها جلوی چشم داور خورد و خدا رحم کرد که به چشم داور برخورد نکرد. به داور گفتیم بازی را قطع کن که خدایی نکرده اتفاقی برای کسی رخ ندهد.

 

کریمی افزود: بهترین پیشگیری این است که تیم ها قبل از ورود به زمین جو را متشنج نکنند، چه از لحاظ مربی، سرمربی، بازیکن. باید فرهنگ سازی کنند که این اتفاقات کمتر شود و خدایی نکرده کسی متضرر نشود.

 

بازیکن سابق سپاهان ضمن ابراز امیدواری برای کسب سهمیه آسیایی، خاطرنشان کرد: تیم ما دو سال رده پنجم و ششم قرار داشت ولی اخرای فصل میسر نمیشد و سهمیه نمیگرفتیم، امسال سعی می‌کنیم اتفاق بهتری را رقم بزنیم و سهمیه کسب کنیم.

 

امیرحسین کریمی در پاسخ به سوالی راجع به شرایط بازی بعدی مقابل سپیدرود هم توضیح داد: بازی سخت پیش رو داریم با تیم علی کریمی که از لحاظ فکری عوض شده و روحیه خاصی به تیمش داده، همانطور که مقابل پرسپولیس نود دقیقه دوام آوردند و دقایق پایانی یک هیچ باختند. عملکرد آن ها به نسبت اول فصل خیلی بهتر شده و قابل مقایسه نیست. علی آقا مربی بزرگی هست و دوستش دارم. آرزوی موفقیت برای دو تا تیم میکنم و امیدوارم هر تیمی که بهتر بود نتیجه بگیرد ولی ما قطعا به حسب شرایط باید دست پر برگردیم.

 

وی درباره دربی پایتخت هم گفت: من تیمی که در ان بازی می‌کنم برایم مهم است و اگر نظر خاصی هم داشته باشم مساوی دربی به نفع ماست، چون اختلاف ما نزدیک تر می شود.

 

کریمی در پایان ضمن تشکر از مربی بدنساز پیکان، شرح داد: گرمای هوا در بازی صنعت خیلی بالا بود اما ما از نظر بدنی مشکل نداشتیم و از مربی بدنساز تشکر میکنم. پیکان از جمله تیم هایی هست که رقم  قرارداد را پایین میبیندند تا آخرش پرداخت میکنند. این فصل هم پرداختی ها به موقع بوده و ما تا الان سی درصد قرارداد را گرفتیم.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3698m7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکنش جوکار به حبس دو ساعته پیکانی ها در رختکن/اصلا چه کسی با شما کار داشت؟