تاریخ انتشار: 1397/07/03 23:18
کد خبر: 128865

42 دقیقه فرصت برای رد نشدن استقلال شفر از رکوردی تلخ در تاریخ لیگ

استقلال شفر در دربی به گل نیاز دارد هم برای وارد نشدن به بحران و هم برای رد نشدن از رکوردی تلخ در تاریخ لیگ.
42 دقیقه فرصت برای رد نشدن استقلال شفر از رکوردی تلخ در تاریخ لیگ

 شفر بعد از این که فصل گذشته توانست استقلال را به رده سوم جدول برساند در مصاحبه‌های متعدد داخلی و خارجی از رکوردهایی که شکست گفت. او از این که یک تیم انتهای جدولی را به بالای جدول رسانده است صحبت کرد. حالا و در سومین دربی‌ای که شفر تجربه می‌کند استقلال در آستانه یک رکورد است. رکوردی که تمام و کمال به شفر تعلق دارد و با شکستن آن نامش در تاریخ لیگ ثبت می‌شود. این رکورد، رکورد گل‌نزدن استقلال است. آبی‌های پایتخت در حالی وارد دربی می‌شوند که ۳۰۹ دقیقه است گلی وارد دروازه حریفان نکرده‌اند.

رکورد کلی استقلال اما در اختیار امیر قلعه‌نویی است. تیم او در لیگ پنجم ۳۵۰ دقیقه بدون گل را پشت سرگذاشت. در این فصل، استقلال با وجود خط حمله خوبی که داشت اما در سه بازی سپاهان، فجر و سایپا نتوانست گلزنی کند. شباهت جالب این تیم با تیم شفر این است که تیم قلعه‌نویی هم بعد از بیش از ۳۰۰ دقیقه گل‌نزدن در نیمه دوم دربی توانست به طلسمش پایان دهد. اتفاقی که شفر امیدوار است برای او هم تکرار شود و او در دربی بتواند این طلسم را بشکند.

البته این که بازیکنان استقلال در چه دقیقه ای می‌توانند این طلسم را بشکنند هم برای شفر اهمیت دارد. اگر استقلال تا دقیقه ۴۲ همچنان به گل‌نزدن‌هایش ادامه دهد استقلال از مرز ۳۵۰ دقیقه گل‌نزدن عبور کرده و بالاتر از تیم قلعه‌نویی در رده اول قرار می‌گیرد. اگر هم قبل از این دقیقه بازیکنان آبی تیم‌شان را به گل برسانند، قلعه نویی همچنان در صدر می‌ماند و شفر این شانس را دارد که این رکورد دوست‌نداشتنی را از آن خود نکند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qpwjp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تمرکز قلعه‌نویی روی فینال شماره یک