تاریخ انتشار: 1397/07/04 08:49
کد خبر: 128852

نتیجه دربی پیش بینی شد

سید صالحی گفت: به نظر من دربی قشنگی خواهد بود چون پرسپولیس در شرایط روحی مناسب و استقلال نیز در پی اعاده حیثیت می باشد و در کل من بازی را مساوی پیش بینی می کنم.
نتیجه دربی پیش بینی شد

سیدمهدی سیدصالحی، مهاجم اسبق تیم های پرسپولیس و استقلال درباره دربی پنجشنبه گفت: با توجه به اینکه دو تیم استقلال و پرسپولیس در بازی های آسیایی حضور داشتند دیدار روز پنجشنبه از حساسیت قابل توجهی برخوردار خواهد بود چرا که هر دو تیم در بازی های آسیایی حضور داشتند و با توجه به برد‌های پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا و جمع آوری امتیاز‌ها در لیگ برتر فوتبال، پرسپولیسی ها شرایط روحی و روانی بهتری نسبت به استقلال دارند.

 

وی افزود: در مورد دربی باید بگویم که جایگاه تیم‌ها در جدول، پیروزی در دربی را از قبل تضمین نمی‌کند و این جایگاه تاثیری در برد و باخت تیم‌ها ندارد این دیدار حساسیت خاص خودش را دارد و به نظرم دو تیم در خط دفاع و حمله دارای عیار خوبی هستند و هر تیمی بتواند از کوچکترین اشتباهات حریف بهتر استفاده کند مطمئنا برنده بازی خواهد بود.

 

وی در خصوص نتیجه دربی پایتخت گفت: به نظر من دربی قشنگی خواهد بود چون پرسپولیس در شرایط روحی مناسب و استقلال نیز در پی اعاده حیثیت می باشد و در کل من بازی را مساوی پیش بینی می کنم.

 

مهاجم اسبق تیم ملی در مورد لغو قانون 90 درصدی برای هواداران پرسپولیس و استقلال اظهار داشت: از آن جایی که پرسپولیس و استقلال جزو پرطرفدارترین تیم های ایران هستند و هواداران دو تیم از همه نقاط ایران به سمت تهران می آیند به نظرم همان تقسیم 50 درصدی هواداران خیلی بهتر است.

 

سید صالحی در مورد توهین شبکه سعودی به شایان مصلح و هواداران پرسپولیس اظهار داشت:

 ما شیعه امیرالمومنین هستیم و در میدان مبارزه با مشت محکم جوابشان را باید بدهیم و نشان بدهیم که شیعه آقا امیرالمومنین در داخل میدان حرف خودش را می زند نه بیرون آن، این ها آدم های ترسویی هستند که جز لاف زدن چیز دیگری بلد نیستند و همانطور که می دانید وهابی ها با شیعیان بد هستند و از ما نفرت دارند، اصلا نباید به آن ها محل گذاشت چون در شان ما نیستند که بخواهیم جوابشان را بدهیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39dbeq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیغام بزرگی برای استقلال در آستانه دربی هشتاد و هشتم