تاریخ انتشار: 1397/07/04 13:02
کد خبر: 128819

پیشکسوت استقلال: نمی‌دانم مبنای صحبت فتاحی چه بود که گفت استقلالی‌ها نمی‌توانند ۹۰ درصد ورزشگاه را پر کنند

پیشکسوت آبی پوشان گفت: فتاحی هم یک انسان است و مثل هر انسانی حق دارد هوادار یک تیم باشد اما باید این هواداری را به خلوت خودش ببرد نه در سازمان لیگ و تلویزیون.
پیشکسوت استقلال: نمی‌دانم مبنای صحبت فتاحی چه بود که گفت استقلالی‌ها نمی‌توانند ۹۰ درصد ورزشگاه را پر کنند

محمد مومنی ضمن اشاره به جشن سالگرد تاسیس باشگاه استقلال توسط مدیران این باشگاه اظهار داشت: اقدام بسیار خوب و شایسته‌ای بود که توسط باشگاه صورت گرفت. در این مراسم بسیاری از پیشکسوتان حضور داشتند و حضور نسل قدیم و جدید این باشگاه در کنار هم صحنه‌های زیبایی را خلق کرد. من هم به نوبه خودم و بعنوان یک پیشکسوت این باشگاه بار دیگر سالگرد تاسیس آن را به هواداران تبریک می‌گویم.

وی در خصوص دربی روز پنجشنبه تاکید کرد: نمی‌دانم چرا فتاحی اصرار دارد شماره این دربی ۸۸ است و به این ترتیب وارد جنگ روانی با استقلال و هوادارانش شده است. وقتی پرونده سوپرجام بنا به شکایت استقلال به CAS هنوز باز است، این نوع اصرار لجبازانه فتاحی به اعلام شماره دربی، موید عناد او با استقلال و هوادارانش است. فتاحی یک داور متوسط بود و حالا کارمند سازمان لیگ است و تبعات نوع برخورد او با استقلال و هوادارانش می‌تواند دامنگیر فدراسیون فوتبال شود.

پیشکسوت آبی پوشان با اشاره به اظهارات مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ در خصوص تخصیص درصد هواداران دو تیم در این بازی بیان داشت: فتاحی طوری برخورد می‌کند که انگار در هوای فوتبال ایران تنفس نمی‌کند و این فضا را نمی‌شناسد. نمی‌دانم مبنای صحبت او چه بود که گفت استقلالی‌ها نمی‌توانند ۹۰ درصد ورزشگاه را پر کنند. در حالی که هواداران ما ثابت کردند تمام ورزشگاه آزادی که هیچ، حتی قادر به پر کردن اطراف ورزشگاه آزادی هم هستند. 

مومنی تصریح کرد: فتاحی هم یک انسان است و این حق را دارد که مثل هر انسان دیگری طرفدار یک تیم باشد. اما به لحاظ این که کارمند سازمان لیگ است باید این هواداری را برای خلوت خودش نگه دارد نه این که آن را به تصمیماتش در سازمان لیگ و یا به رسانه ملی بکشاند. این رفتار فتاحی زیبنده سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال نیست و انتظار می‌رود مقامات بالاتر از فتاحی با او برخورد کرده و تذکرهای لازم را به وی بدهند. 

مهاجم سابق استقلال تاکید کرد: من به شخصه این صحبت کردن فتاحی را پای کم تجربه بودن او می‌گذارم و امیدوارم ادامه این رفتار باعث نشود تا فرصت کاری در سازمان لیگ از وی سلب شود. چون حتما مدیران بالادستی هم تا یک زمانی این رفتار را تحمل می‌کنند. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vvj6n

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



سازمان لیگ شفاف سازی میکند؛ فایل صوتی استقلالی ها منتشر میشود