تاریخ انتشار: 1395/04/22 13:03
کد خبر: 274382

یک آنالیزور نباید سرپرست استقلال میشد / حرفهای مجیدی انسانی نیست

مربی سابق دروازه بانان استقلال گفت: فصل خوبی را با استقلال داشتیم و حالا باید به این تیم بزرگ برای موفقیت کمک کنیم
یک آنالیزور نباید سرپرست استقلال میشد / حرفهای مجیدی انسانی نیست

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی، حسین ترابپور گفت: من فکر می کنم صحبت کردن در مورد اتفاق های گذشته کار درستی نیست چراکه اگر ما ادعا می کنیم که استقلالی هستیم باید کاری کنیم که این تیم آرامش داشته باشد. باید کاری کنیم که این تیم نتیجه بگیرد. ما فصل خوبی را با استقلال پشت سرگذاشتیم و حالا هم که نیستیم باید کمک کنیم استقلال نتیجه بگیرد.

 

او در مورد اینکه گفته می شود فصل گذشته عده ای به استقلال خیانت کردند هم گفت: من جواب این سوال را نمی دهد چون باعث می شود تمرکز تیم به هم بخورد.

 

مربی دروازه بان های فصل گذشته استقلال در مورد اینکه مجیدی گفته به جز صالح و قربانعلی پور، سایر کادرفنی این تیم ضعیف بودند هم گفت: این حرف ها واقعا عجیب است. من 45 دقیقه قبل از سایر مربی ها تمرین با دروازه بان ها را شروع می کردم و مهدی رحمتی یکی از بهترین فصل های فوتبالی خود را پشت سرگذاشت. این نشان می دهد که عملکرد من در فصل گذشته بسیار خوب بوده است.

 

ترابپور خطاب به مجیدی گفت: این آقا آنالیزور بود و من نمی دانم چطور بعد از کسالت آقای پورحیدری سرپرست استقلال شد. آقای مجیدی حرف هایی که می زنی انسانی نیست چراکه خیلی بزرگ تر از شما برای سرپرستی استقلال بودند و نمی دانیم چطور شما یک شبه به عنوان سرپرست این تیم بزرگ انتخاب شدید. یک آنالیزور نباید سرمربی استقلال می شد و این موضوع واقعا عجیب است.

 

او در پایان گفت: من از آقای افشارزاده، پورحیدری و عبداللهی تشکر می کنم چرا که آنها واقعا برای استقلال زحمت کشیدند و من فکر می کنم در شرایط فعلی دوستان من سرمربی استقلال شده اند و باید کاری کنیم که این تیم قهرمان شود.


منبع: ورزش سه


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j9b6z

آخرین اخبار