تاریخ انتشار: 1397/07/05 08:51
کد خبر: 128732

واکنش طارق همام به نمادهای 4 و 6 هواداران

هافبک عراقی استقلال در مورد دربی 88 و حس و حالش پیش از اولین تجربه در این بازی صحبت کرد.
واکنش طارق همام به نمادهای 4 و 6 هواداران

طارق همام در گفت‌وگو با خبرنگار در خصوص دیدار استقلال مقابل السد و حذف از رقابت‌های آسیایی گفت: تیم خیلی خوب کار کرد ولی بدشانس بودیم و می‌توانستیم برنده این بازی باشیم ولی متاسفانه شرایط اینطور برای ما پیش نرفت و امیدوارم در دور جدید لیگ قهرمانان بتوانیم به مراحل بالا صعود کنیم و فینالیست شویم و حتی به قهرمانی برسیم.

وی در مورد بازی با نساجی و اینکه می‌گویند استقلال به خاطر دربی در این بازی محتاط بود گفت: بازی نساجی ربطی به دربی نداشت. ما در هر بازی دوست داریم برنده باشیم و برای بردن به میدان می‌رویم ولی همیشه این اتفاق برای ما نمی افتد.

هافبک استقلال در مورد شناختش از دربی تهران هم عنوان کرد: فیلم‌هایی از دربی تهران دیده‌ام و از این بازی شناخت دارم. هیجان و انگیزه بالایی برای حضور در این مسابقه دارم و منتظر رسیدن آن هستم. ما در عراق یک دربی بزرگ داریم که هر بازی 30-40 هزار هوادار پشت در استادیوم می‌ماند.

طارق در مورد نماد 4 و 6 هواداران دو تیم هم گفت: در مورد آن اطلاع دارم و چیزهایی شنیدم. برایم جالب است ولی نه به اندازه ایرانی‌ها.

وی در پاسخ به این سوال که آیا قول گلزنی در دربی می‌دهد یا نه، گفت: قول می‌دهم که بهترین بازی خودم را انجام دهم و تمام تلاشم را در زمین بکار بگیرم و حالا اگر موقعیتی هم پیش بیاید گلزنی کنم.

هافبک عراقی استقلال در پایان با اشاره به حضور هموطنش بشار رسن در تیم حریف اظهار داشت: با بشار رفت و آمد داریم و رفاقت داریم و زیاد صحبت می‌کنیم. در مورد دربی هم صحبت کردیم ومن به او گفتم که این بازی را می‌بریم (با خنده)

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3exwe6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لیست 18 نفره پرسپولیس برای دیدار با استقلال