تاریخ انتشار: 1397/07/05 12:20
کد خبر: 128700

خط و نشان گلر پرسپولیس برای آبی ها

علیرضا بیرانوند طی دو بازی اخیر نمایش خیره‌کننده‌ای در ایجاد فرصت گل برای تیمش داشته و از این حیث به بازیکن منحصربفرد این تیم تبدیل شده است.
خط و نشان گلر پرسپولیس برای آبی ها

دروازه‌بان ملی‌‎پوش پرسپولیس حتی پیش از حضور در جمع سرخپوشان با پرتاب اوت‌های بلندش مسهور شده بود اما طی دو فصل اخیر این تیم ثمری از این پوئن نبرده بود و معمولا این حرکات او حتی در برخی اوت باعث از دست رفتن ساده مالکیت توپ برای شاگردان برانکو و اعتراض هواداران و کادرفنی شده بود.

 

اما بیرانوند طی دو بازی اخیر خط بطلان بزرگی روی این موضوع زده است و اکنون شروع مجددهای او به یک استراتژی بزرگ برای دستیابی به موقعیت گل این تیم تبدیل شده است. اولین حرکت خارق العاده او در بازی با الدحیل اتفاق افتاد. جایی که او بعد از موقعیت خطرناک الدحیل روی ضربه ایستگاهی و از دست رفتن این فرصت، به سرعت بازی را به جریان انداخت و گادوین منشا را در میانه زمین حریف شناسایی و توپ را برای این مهاجم پا به توپ رساند و در نهایت با گل پیروزی و صعود این تیم همراه شد.

 

نگاهی به این حرکت و در نهایت گل یک اتفاق ویژه را در پرسپولیس نشان می‌دهد؛ ثبت تاریخی‌ترین گل پرسپولیس برای صعود تنها در 8 ثانیه. یک ضدحمله طوفانی که نظیر آن شاید در فوتبال اروپا هم کمتر دیده شده باشد.

 

بیرانوند در جدال با سپیدرود نیز بارها اینچنین قصد ایجاد موقعیت برای تیمش داشت که البته بیشتر آنها نیز موفقیت آمیز بود و با فرصت‌های خوبی برای منشا، سیامک نعمتی و حتی عالیشاه همراه شد. موضوعی که در پایان بازی نیز به دستمایه کری خوانی او برای دوستان سپیدرودی‌اش همراه شد و در تونل استادیوم به آنها گفت وقتی من درون دروازه هستم نباید خط دفاعی‌تان اینقدر جلو بیاید که بتوانم توپ را به پشت سرشان بفرستم.

 

اکنون این موقعیت باید دید در دربی که بازی هیجان انگیز و خاصی نیز محسوب می‌شود برای بیرانوند فراهم خواهد شد تا موفق به ایجاد فرصت ضدحملات طوفانی برای تیمش شود یا خیر. دو بازی قبلی که البته بزرگترین خط و نشان برای استقلال محسوب می‌شد و البته کادرفنی پرسپولیس از گلر ملی پوش تیمش خواسته تا در وهله اول روی وظایف خود درون دروازه تمرکز کند و حملات حریف را ناکام بگذارد و در بخش دوم به دنبال ایجاد موقعیت برای سرخپوشان باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4587gx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هافبک استقلال: ژاوی را بردیم، پرسپولیس که سهل است!