تاریخ انتشار: 1397/07/05 13:50
کد خبر: 128683

چرا پرسپولیس دربی را می‌برد؟

پرسپولیس اصلا دوست ندارد با شکست روبه‌رو شود و با یک روحیه بد به مصاف السد برود.
چرا پرسپولیس دربی را می‌برد؟

حمید درخشان در این مورد گفت: قطعا برانکو می‌داند تیمش اگر در دربی برنده باشد، روحیه مضاعف می‌گیرد و می‌تواند عملکرد بهتری در دیدار حساس بعدی برابر السد داشته باشد. از طرفی دیگر استقلالی‌ها هم که چند هفته است خوب نتیجه نگرفته‌اند و از لیگ قهرمانان آسیا حذف شدند، به دنبال جبران نتیجه هستند و شاید به نوعی دربی را نقطه عطفی می‌بینند که به وسیله آن بتوانند به بازی‌ها برگردند.
درست است که استقلال این روزها شرایط خوبی را سپری نمی‌کند، اما قطعا دربی بازی خاصی است که نتیجه آن به هیچ عنوان به این‌‌گونه مسائل ارتباطی ندارد. برانکو بهتر از هر کسی می‌داند باید طوری تیمش را به زمین بفرستد تا برابر یک استقلال آماده بازی کند. من اگر جای برانکو باشم تیمم را با قدرت به زمین می‌فرستم، چراکه اگر تیمی بخواهد قهرمان شود و قدرت خود را به رخ رقیبان بکشد، باید در تمام بازی‌ها با قدرت حضور داشته باشد و برای برد به میدان برود.
یکی از فاکتورهای مهمی که مربیان باید در این بازی در نظر داشته باشند این است که اگر تیم‌شان گلی خورد، دوباره روحیه را به تیم برگردانند تا به بازی برگردند. در آخرین بازی دربی که من سرمربی پرسپولیس بودم، همین اتفاق رخ داد و ما یک بر صفر عقب افتادیم، اما در نیمه دوم با زدن دو گل بازی را بردیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kyxya

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نگاهی به عملکرد پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی