تاریخ انتشار: 1397/07/05 14:27
کد خبر: 128676

نکونام: مشکلات زیادی داریم و دوست ندارم که در مورد آن صحبت کنم

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران با اشاره به جذب شش بازیکن لیگ برتری گفت: اگر بتوانیم در نیم فصل شش بازیکن دیگر لیگ برتری جذب کنیم خیلی بهتر است.
نکونام: مشکلات زیادی داریم و دوست ندارم که در مورد آن صحبت کنم

جواد نکونام ظهر پنجشنبه در نشست خبری پیش از بازی تیمش با سایپا تهران با بیان اینکه بازی سختی را با این تیم در پیش داریم افزود: سایپا برای قهرمانی و کسب سهمیه بازی می کند و با توجه به اینکه شش بازیکن لیگ برتری جذب کردیم امیدواریم بتوانیم شش بازیکن دیگر در نیم فصل جذب کنیم.

وی همچنین درباره قرعه لیگ و جام حذفی با بیان اینکه قرعه ما در لیگ و جام حذفی سخت بود اظهار داشت: وقتی سایپا با ۱۰ نفر می تواند تیمی را شکست دهد نشان از قدرتش است و امیدواریم تیم ما بتواند با دست پر زمین بازی را ترک کند.

نکونام درباره مصدومان تیمش گفت: متاسفانه دو بازیکن ما در بازی فردا حضور ندارند گفت: احتمال رسیدن و یا نرسیدن یک بازیکن دیگر به بازی فردا نیز وجود دارد ولی اعلایی را فردا قطعا نداریم.

سرمربی تیم نساجی مازندران با بیان اینکه درباره ترکیب تیم صحبتی نمی کنم یادآور شد: هرکسی در تمرینات بهتر بوده باشد قطعا بازی خواهد کرد زیرا من به موفقیت تیم فکر می کنم و اینکه بازیکنی در مقابل تیم سابقش بازی می کند یا نه برای من مهم نیست.

وی با عنوان اینکه عباس زاده در هفت بازی گذشته خیلی زحمت کشیده اظهار داشت: الان دو مهاجم آماده داریم و این یک اتفاق سخت و شیرین برای من است.

وی افزود: وقتی در ۱۰ هفته با تیم مدعی قهرمانی بازی می کنیم خیلی سخت است و هرزمان پیشرفت تیمم متوقف شد باید ناامید شوم ولی من از این موضوع خوشحالم که به نسبت بازی با ذوب آهن پیشرفت کرده ایم.

​نکونام با اظهار اینکه فوتبال یک بازی ۱۱ به ۱۱ است و برای موفقیت باید همه تلاش کنند گفت: ما پس از ۲۴ سال به لیگ برتر صعود کرده ایم و مشکلات زیادی داریم و دوست ندارم که در مورد آن صحبت کنم.

وی با تقدیر از صنیعی فر و حدادیان و اینکه این دوستان از هزینه شخصی خود برای نساجی صرف می کنند گفت: امیدوارم این اتفاق نیفتد که مالکان باشگاه از تیم جدا شوند زیرا ما در لیگ یک نیز همین امکانات کنونی را داشته ایم و حتی نتوانستیم یک رختکن را آماده کنیم و یک یخچال نداریم تا آب در آن بگذاریم یا بازیکنان دوش بگیرند.

سرمربی تیم نساجی مازندران از مسئولان خواست تا به مردم، بازیکنان و مالکان تیم کمک کنند تا بهترین امکانات را برای سایر تیم ها فراهم کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39dbdx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گل محمدی: نمیخواهیم صرفا تمرکزمان را روی یک جام بگذاریم