تاریخ انتشار: 1397/07/05 15:01
کد خبر: 128672

نمازی: با حل مشکل گلزنی تیم، نتایج مان بهتر می‌شود

سرمربی ذوب آهن اصفهان می‌گوید تیمش با یک کسب یک برد می‌تواند در کورس قهرمانی لیگ برتر قرار بگیرد.
نمازی:  با حل مشکل گلزنی تیم، نتایج مان بهتر می‌شود

امید نمازی پیش از دیدار تیمش مقابل صنعت نفت آبادان در نشست خبری اظهار کرد: ما به ترکیب اصلی رسیدیم. روی نقاط قوت و ضعفمان کار کردیم. ترکیب ما از بازی پدیده تا به حال تغییر زیادی نداشته است. تغییرات ما در هفته‌های نخست به این دلیل بود که نتایج سینوسی کسب می‌کردیم. برابر ماشین‌سازی و استقلال خوزستان تمام کنترل بازی و مالکیت توپ و زمین دست ما بود اما روی یک اشتباه از روی نقطه پنالتی گل خوردیم. غیر این، ۱۰ فرصت گل داشتیم که گل نشد.

سرمربی ذوب آهن خاطرنشان کرد: متاسفانه روزهایی وجود دارد که موقعیت‌ها تبدیل به گل نمی‌شود. این موضوع می‌تواند نشات گرفته از اعتماد به نفس کم بازیکنان باشد ولی ما نباید اشتباه کنیم چرا که انتظار ما از یک بازیکن بین المللی بالاست.

او به جمع مدعیان قهرمانی لیگ برتر اشاره کرد و گفت: چهار، پنج تیم نشان دادند که مدعی قهرمانی هستند و تا الان با جمع‌آوری اکثر امتیازات در صدر جدول جای گرفتند. پدیده با این که ستاره‌ای ندارد، تیم منسجمی است. پرسپولیس با وجود این که بازیکنی نگرفته، جزو تیم‌های خوب است. استقلال هم نفرات خوبی دارد و می‌تواند مدعی شود. خود ما هم با یک پیروزی می‌توانیم بهتر شویم. سعی می‌کنیم با اضافه کردن بازیکنان و افزایش تمرکز در زدن ضربات آخر امتیازها را بگیریم و نتیجه را به سود خودمان رقم بزنیم.

سرمربی ذوب آهن یادآور شد: فوتبال ما زیبا بوده است. شاید یکی، دو بازیکن هستند که انتظار بیشتری از آن ها می‌رود. علت کاهش کارایی برخی بازیکنان مربوط به مسائل روانی است و با تمرکز روی این موضوع بهتر می‌شویم. تیم خوبی داریم و با حل مشکل گلزنی تیم، نتایج بهتر می‌شود.

او درباره مهار جاسم کرار نیز گفت: او در چند فصل اخیر در ایران بوده و نشان داده بازیکن خوبی است. او در پست مهاجم نوک و پشت مهاجم هم بازی می‌کند. خلاقیت او بالاست و می‌تواند با حرکات انفرادی تیم مقابل را به هم بریزد. برنامه خاصی برای این بازیکن داریم.

نمازی تاکید کرد: بازی تماشاگرپسند خواهد بود چرا که صنعت نفت تلاش می‌کند بازی را ببرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45878o

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مسعود ابراهیم زاده خرسند از انتخاب ذوب آهن